Magnífic pis reformat amb 3 dormitoris de lloguer a València.
Característiques principals del pis
- Ascensor
- Parquet
- Llum natural
- Renovat
- Cuina oberta
- Cuina equipada
- Aire condicionat
- A prop dels col·legis internacionals
- A prop del transport públic
- Plànol 117m²
El que heu de saber d'aquest pis
Acollidor pis de lloguer temporal al barri d'Extramurs, una de les zones més consolidades de València, que destaca per la seva ubicació i la proximitat al centre de la ciutat, amb una àmplia oferta de serveis, comerços i connexions de transport.
L'habitatge ofereix una distribució funcional i equilibrada, dissenyada per proporcionar comoditat i lluminositat al dia a dia. Es presenta completament moblada, convertint-se en una excel·lent opció per als que busquen una estada temporal amb totes les comoditats.
La zona de dia es compon d´un ampli saló-menjador integrat amb una pràctica cuina office totalment equipada, creant un espai obert i acollidor per a l´ús diari. La zona de nit disposa de tres dormitoris, dos dobles i un tercer individual, a més de dos banys complets que aporten un elevat nivell de confort i funcionalitat.
Entre els seus equipaments destaquen el sistema de climatització mitjançant aire condicionat fred/calor per splits i els ventiladors de sostre instal·lats a dos dels dormitoris, garantint una agradable temperatura durant tot l'any.
L´habitatge es troba en bon estat de conservació i compta amb certificat d´eficiència energètica en tràmit.
La renda mensual puja a 2.300 €, i no estan inclosos els subministraments. La renda es pot actualitzar d'acord amb la normativa vigent aplicable.
L'arrendament es formalitzarà mitjançant un contracte temporal. Es requereix una mensualitat de fiança legal i una mensualitat addicional com a garantia complementària.
Les característiques descrites poden ser objecte de verificació.
Dils Lucas Fox (Lucas Trading, SL) consta inscrita al Registre d'Agents d'Intermediació Immobiliària de la Comunitat Valenciana amb número RAICV 4243.
Distribució del pis
- Saló-menjador
- Cuina office equipada
- Dormitori principal amb bany privat
- Dormitori doble
- Dormitori individual
- Bany complet
Extramurs, València: Ubicació y localitzaciò d'aquesta propietat
Aquest habitatge es troba molt proper a l'Estació del Nord de València ia la plaça de bous. És a prop de col·legis i d'una gran quantitat de serveis, botigues i restaurants.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Qualificació energètica : En tràmit
Comercialitzat per Dils Lucas Fox (Lucas Trading, S.L., amb CIF B64125438), que actua com a agent immobiliari.
La informació proporcionada té una finalitat merament orientativa, es basa en les dades facilitades pel propietari i està subjecta a canvis. No constitueix una oferta contractual.
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
Immoble similar de lloguer a València ciutat
No és exactament el que busca?























































































































































































































































