Pis reformat i moblat amb 4 dormitoris de lloguer a Ciutat Vella, València.
Característiques principals del pis
- Servei de consergeria
- Ascensor
- Sostres alts
- Parquet
- Llum natural
- Terrassa comunitària
- S'accepten mascotes
- Renovat
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina oberta
- Cuina equipada
- Calefacció
- Balcó
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- A prop dels col·legis internacionals
- A prop del transport públic
- Plànol 129m²
El que heu de saber d'aquest pis
Lucas Fox presenta aquest exclusiu pis en un elegant carrer de vianants del barri de Ciutat Vella a València, dins d'un distingit edifici modernista amb servei de consergeria i sostres alts que en realcen el caràcter senyorial.
L´habitatge s´ha reformat recentment amb materials d´alta gamma i compta amb un exquisit mobiliari i decoració. Destaca el seu cuidat projecte d'il·luminació, que aporta una atmosfera càlida i elegant a totes les estances.
En accedir a la propietat, trobem un ampli i lluminós saló-menjador amb cuina oberta, totalment equipada amb electrodomèstics integrats d'alta gamma. Al costat de l'entrada, hi ha un lavabo de cortesia. A la zona del menjador s'ha dissenyat un despatx independent de vidre, ideal com a espai de treball o estudi.
La zona de nit es compon de dos dormitoris dobles i un bany complet. A més, l'habitatge disposa d'una cambra dormitoris doble amb bany privat, al qual s'accedeix tant des de l'interior com mitjançant una entrada independent des del carrer, cosa que aporta gran versatilitat.
La propietat està equipada amb sistema de climatització fred/calor per conductes, ventiladors en algunes estances i radiadors elèctrics de disseny.
Un habitatge únic luxós i còmode en una ubicació privilegiada al centre històric de la ciutat de València.
Distribució del pis
Zona de dia
- Ampli i lluminós saló-menjador
- Cuina oberta i totalment equipada
- Lavabo de cortesia al costat de l'entrada
- Despatx independent envidriat, a la zona del menjador
Zona de nit
- 2 dormitoris dobles
- Bany complet compartit
- Dormitori doble principal amb bany privat, amb accés des de la vivenda i amb entrada independent des del carrer
Sant Francesc, València: Ubicació y localitzaciò de este pis en Sant Francesc, València
L'habitatge se situa en una de les zones més cèntriques i cotitzades de València, a Ciutat Vella, a pocs metres de la plaça de l'Ajuntament i de l'estació del Nord. És un entorn urbà consolidat que combina el caràcter històric de la ciutat amb una animada oferta cultural, comercial i gastronòmica.
L'àrea destaca pels carrers animats, edificis d'estil clàssic i modernista i una acurada oferta de comerços tradicionals juntament amb botigues, cafès i restaurants de referència. És una zona molt apreciada tant per residents com per visitants, gràcies al seu ambient dinàmic durant el dia i la seva agradable vida social.
Aquesta ubicació ofereix tots els serveis molt a prop de casa: supermercats, mercats, farmàcies, centres culturals, teatres i espais emblemàtics de la ciutat. A més, la seva excel·lent connexió amb transport públic facilita l'accés a qualsevol punt de València, mentre que la proximitat a àmplies zones de vianants permet desplaçar-se a peu.
La ubicació de la propietat gaudeix de la comoditat d'una ubicació cèntrica en un dels barris amb més identitat de la ciutat.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Consum d'energia C : 136kWh/m²/any
Emissions C : 24kg CO₂/m²/any
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
Immoble similar de lloguer a València ciutat
No és exactament el que busca?












































































































































































































































