Habitatge amb reforma de qualitats de luxe de 147 metres amb tres habitacions dobles i dos banys moblada i una ubicació exclusiva al centre de València al privilegiat barri de la Seu. Amb plaça de garatge (no inclòs a la mensualitat)
Característiques principals del pis
- Ascensor
- Sostres alts
- Llum natural
- Edifici modernista
- Aparcament
- Vistes a la ciutat
- Vistes
- Vestidor
- S'accepten mascotes
- Renovat
- Obra nova
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina equipada
- Calefacció
- Balcó
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- A prop dels col·legis internacionals
- A prop del transport públic
- Plànol 147m²
El que heu de saber d'aquest pis
L´habitatge presenta una superfície aproximada de 174 m² distribuïts en un saló menjador, 2 dormitoris dobles, més el dormitori principal amb bany en suite i completament armariada, 2 banys complets i una cuina amb electrodomèstics a estrenar.
En entrar, trobem un rebedor amb 2 espectaculars columnes tallades en fusta que condueix a un acollidor saló-menjador amb mobiliari d´alta qualitat, estil modernista i una televisió gran pantalla Smart TV.
Un passadís condueix des del saló-menjador a un dels banys, a un dormitori doble i, finalment, al dormitori principal en suite amb bany en suite i una de les parets completament armariada.
A l'ala principal de la casa ofereix la cuina amb un disseny modern i equipada amb tot tipus d'electrodomèstics rentadora, assecadora, nevera, inducció, forn, microones, rentavaixelles i taula menjador per a 4 comensals. Seguidament, hi ha un altre dormitori doble amb armaris.
L´habitatge es presenta en un estat excel·lent amb una reforma de qualitat de luxe, presenta paviment ceràmic d´alta qualitat de color de fusta noguera, així com sostres a doble alçada.
Lhabitatge disposa de sistema de calefacció i aire condicionat a tota la casa.
Com a darrer detall del luxe d'aquest habitatge, des del mateix aparcament s'accedeix a la plaça de garatge (preu no inclòs a la mensualitat)
En compliment de les obligacions dinformació previstes a la Llei 10/2025 de Serveis dAtenció a la Clientel·la i Transparència, es fa constar que el preu indicat no inclou el corresponent a subministraments.
Captació exclusiva
Propietat només disponible a Lucas Fox
Distribució del pis
- 3 dormitoris dobles
- Saló-menjador
- 2 banys complets
- Cuina completament equipada
La Seu, València: Ubicació y localitzaciò de este pis en La Seu, València
L'habitatge s'ubica en ple centre de l'exclusiu barri de la Seu, a tocar de la plaça de l'Ajuntament i plaça de la Reina.
És a prop de la Milla d'Or amb les botigues més exclusives així com restaurants, parades d'autobús i una gran quantitat de serveis com supermercats, gimnàs, farmàcia, perruqueries, botigues, entre d'altres.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Qualificació energètica : En tràmit
Immoble similar de lloguer a València ciutat
No és exactament el que busca?































































































































































































































































































