Algunes de les imatges digitals utilitzades són aproximatives
Proprietat Nova
VAL67471 890.000 € Àtic en venda

Àtic d'obra nova de 3 dormitoris amb 10m² terrassa en venda a El Carmen, València

  • Finalització Q4 2026
  • Dormitoris 3
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 140m²
  • Terrassa 10m²

Aquesta propietat forma part de The Canete Duplexes Àtics, El Carmen, València.
Veure més detalls sobre aquesta promoció i cadascuna de les seves propietats

Vida amb Encant: Dúplex - Àtic totalment nou al carrer Cañete amb terrassa privada de 10 m2

Característiques principals del àtic

  • Terrassa
  • Ascensor
  • Llum natural
  • Zona chill-out
  • Vistes a la ciutat
  • Vistes
  • Seguretat
  • S'accepten mascotes
  • Renovat
  • Obra nova
  • Finestres de doble vidre
  • Cuina oberta
  • Cuina equipada
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • Accés habilitat per a cadires de rodes
  • A prop dels col·legis internacionals
  • A prop del transport públic
  • Plànol 140m²
  • Superfície construïda 140m²
  • Zona comunitària 140m²

El que heu de saber d'aquest àtic


Experimenta el cim de la vida urbana mediterrània. Situat al tranquil carrer Cañete, no es tracta només d'una reforma, sinó d'una promoció de nova construcció excepcional al cor de l'històric barri del Carmen de València.
Aquest sofisticat àtic dúplex combina la integritat arquitectònica d'un edifici de nova construcció amb l'ànima del barri més emblemàtic de la ciutat.
Excel·lència immobiliària
Dissenyat amb un enfocament en el flux "interior-exterior", aquest àtic és perfecte per a persones que desitgen viure al centre de la ciutat però tenir un gran espai exterior per relaxar-se amb amics i familiars.


Terrassa privada;

Aquest increïble espai privat, i el clima que s'ofereix a València durant tot l'any, el converteix en una terrassa assolellada i és una extensió de l'espai habitable, ideal per a entretenir-se i sopar a l'aire lliure, prendre el sol o gaudir de les càlides nits valencianes amb una copa de vi!


Arquitectura contemporània: En ser una construcció de nova construcció, la casa compta amb una insonorització i un aïllament tèrmic superiors i una distribució moderna que sovint no tenen les reformes històriques.
La distribució: Planta principal: Un centre social de planta oberta amb una cuina d'alta gamma i una sala d'estar que flueix perfectament per tota la propietat.
Planta superior: Zona de descans tranquil·la i amagada que inclou dues habitacions espaioses i un bany de disseny. Una zona enorme prou gran per allotjar una altra habitació o utilitzar-la com a espai d'oficina tranquil·litzador.
Acabats de primera qualitat a tot arreu i hi haurà abundant llum natural que entra per totes les finestres de les dues plantes.

L'aire condicionat central tindrà funcions de fred i calor per refredar i escalfar la propietat i, un cop finalitzades les obres, les propietats disposaran d'un sistema de climatització fàcil d'utilitzar controlat per una aplicació.

L'àtic dúplex tindrà ascensor privat a la propietat i, com que l'edifici és completament nou, la qualificació energètica serà de A.

"En compliment de les obligacions d'informació establertes a la Llei 10/2025 d'Atenció al Client i Transparència, es fa constar que les despeses notarials i registrals, així com l'Impost de Transmissions Patrimonials (IVA) de la comunitat autònoma on es troba l'immoble, no estan inclosos en el preu."

Captació exclusiva

Propietat només disponible a Lucas Fox

Àtic en venda

Extres

  • Edifici de nova construcció en un carrer de vianants
  • Ambdues propietats reformades amb electrodomèstics i acabats d'alta gamma
  • Ambdues propietats amb terrasses privades de 10 m2
  • Els apartaments tindran un sistema de climatització controlat per una aplicació
  • Ubicació fantàstica, a poca distància a peu del Mercat Central i de tots els altres serveis

Distribució del àtic

Primer pis

  • Cuina oberta
  • Menjador i sala d'estar
  • Dormitori doble
  • Bany i dutxa

Segona planta

  • 2 habitacions dobles
  • 1 bany i dutxa
  • Gran espai per a dormitori addicional o despatx
  • Terrassa privada

El Carmen, València: Ubicació y localitzaciò de este àtic en El Carmen, València

El Carmen Reimaginat;
Tot i que el carrer Cañete és conegut pel seu ambient tranquil i residencial, esteu a només uns segons del pols de la ciutat.
Cultura: A poca distància a peu de l'IVAM (Institut d'Art Modern) i de les històriques Torres de Quart.
Natura: A pocs minuts del Parc del Llerc del Túria, el pulmó verd de la ciutat per córrer, anar en bicicleta i relaxar-se.
Comoditat: Les construccions de nova construcció en aquesta zona són excepcionalment rares, i ofereixen el luxe d'un ascensor, sistemes d'eficiència energètica i estàndards de construcció moderns en un entorn antic. A prop d'escoles locals i internacionals i de moltes connexions de transport, inclosa una línia de metro directa a l'aeroport.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient EN TRÀMIT

Qualificació energètica : En tràmit

VAL67471 890.000 € Àtic en venda