Apartament recentment reformat de 3 habitacions (2 dobles i una individual) i dos banys complets amb dutxa, totalment reformada amb mobles de disseny, ubicada en un dels més prestigiosos carrers del barri del Pla del Remei a pocs metres del Túria.
Característiques principals del pis
- Ascensor
- Parquet
- Llum natural
- Vistes a la ciutat
- Sistema d'alarma
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina oberta
- Cuina equipada
- Balcó
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- A prop dels col·legis internacionals
- A prop del transport públic
- Plànol 131m²
El que heu de saber d'aquest pis
Pis de 131 m² situat en un dels carrers més emblemàtics del barri Pla del Remei de València ia poca distància a peu del carrer Colom, de la Gran Via del Marquès del Túria i dels Jardins del Riu Túria.
L'habitatge està recentment reformat, per la qual cosa es presenta en excel·lents condicions.
Ofereix una distribució que diferencia clarament la zona de dia de la zona de nit.
S´accedeix a un ampli saló-menjador exterior, molt lluminós i ben ventilat i amb amplis finestrals.
En entrar a la vivenda ens trobem amb un únic espai obert on es localitza la zona de dia de la vivenda.
L'àrea d'estar amb finestrals elegants de gran format ofereixen llum natural durant tot el dia.
Tota l'estada acull al saló menjador amb cuina oberta. A la zona del saló ens trobem amb un conjunt de còmode sofa així com la televisió Smart, a l'espai de la zona del menjador una àmplia taula amb cadires per als comensals; tots dos mobles de disseny.
L´exterioritat de la principal sala d´estar i menjador procedeix d´aquests finestrals al costat de la façana que aparten llum perfecta durant tot el dia.
La cuina es troba en aquest mateix espai amb concepte obert i una àmplia illa al medi, també disposa dels electrodomèstics integrats i panelats al mateix espai.
Els electrodomèstics tots ells d'alta gamma inducció, extractor, així com la nevera, forn i microfones, i una mica de petit parament de cuina (plats, coberteria, etc..)
A més disposa d'un petit safareig/cambra de neteja integrat a la zona del passadís amb emmagatzematge que queda totalment simulat com un armari més, però dins amb capacitat per emmagatzemar la rentadora i assecadora i espai per a utensilis de neteja.
Aquesta estudiada composició de l'espai arquitectònic, sens dubte, enriqueix tot l'habitatge, i juntament amb l'elecció acurada dels materials i la construcció, la converteix la llar ideal per viure d'una manera exclusiva al centre.
L'amplitud a l'espai, mentre que la combinació del terra de fusta genera l'atmosfera ideal de recolliment i intimitat a tot l'habitatge.
Endinsant-nos pel passadís accedim a la zona de nit i habitacions.
Disposa de tres dormitoris dos dobles i molt amplis amb armaris encastats i vestits amb llits dobles, zona d'escriptori/estudi i amb llum natural durant tot el dia.
L'habitació principal disposa del bany en suite amb plat de dutxa.
L´habitació individual està totalment equipada amb armaris i llit single.
Cal destacar el terra de fusta a tot l'habitatge així com els sistemes d'aire condicionat centralitzat a totes les estances fred/calor i la qualitat de totes les finestres de l'habitatge climalit d'última generació i oscil·lants.
Captació exclusiva
Propietat només disponible a Lucas Fox
Distribució del pis
- Saló-menjador
- Cuina oberta a la zona del saló-menjador, totalment equipada amb tots els electrodomèstics de primeres marques.
- Zona de bugaderia/ cambra de neteja, amb rentadora i assecadora
- Bany complet
- Habitació principal, doble equipada amb escriptori i armaris de paret amb bany complet en suite
- 1 dormitori doble amb armaris incorporats i escriptori
- 1 dormitori individual
- Bany complet
El Pla del Remei, València: Ubicació y localitzaciò de este pis en El Pla del Remei, València
L'habitatge està situat al glamurós barri del Pla del Remei, una de les zones més exclusives de València, entre la Gran Via del Marquès del Túria i la principal zona comercial, el carrer Colom.
El Pla del Remei és una zona residencial molt cobejada per la seva proximitat al centre financer i administratiu de la ciutat, cosa que la fa el lloc perfecte per als que volen anar a peu a treballar. També és a prop dels jardins de l'antiga llera del riu Túria, així com de les exquisides botigues de la ciutat i dels seus edificis emblemàtics, com el Mercat de Colom.
L'habitatge és a poca distància a peu del jardí de la llera del Túria.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Qualificació energètica : En tràmit
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
Immoble similar de lloguer a València ciutat
No és exactament el que busca?































































































































































































































































































