Pis modernista amb 3 dormitoris dobles i 2 individuals, 1 bany complet, lavabo i cuina totalment equipada de lloguer al barri de l'Eixample, a 5 minuts dels Jardins del Túria, València.
Característiques principals del pis
- Ascensor
- Sostres alts
- Paviments hidràulics
- Llum natural
- Edifici modernista
- Vistes a la ciutat
- S'accepten mascotes
- Exterior
- Cuina equipada
- Aire condicionat
- A prop dels col·legis internacionals
- A prop del transport públic
- Plànol 125m²
El que heu de saber d'aquest pis
Lucas Fox presenta aquest pis de lloguer, a la segona planta d'un edifici modernista al barri de l'Eixample de València.
Aquest lluminós habitatge disposa d´un total de 125 m² que es distribueixen en saló-menjador, tres dormitoris dobles, dos individuals, bany complet amb banyera, lavabo i cuina totalment equipada amb tots els electrodomèstics.
Accedim a la vivenda per un pràctic i ampli rebedor que ens condueix a la zona del saló-menjador. L'estada de generoses dimensions gaudeix de sostres alts amb motllures originals i terres de mosaic hidràulic de Nolla en molt bon estat. A més a més, compta amb uns amplis finestrals que donen a un dels carrers principals del barri de l'Eixample. D'aquesta manera, l'espai rep llum natural abundant durant tot el dia per la seva excel·lent orientació.
La cuina està equipada amb tots els electrodomèstics, és a dir, nevera, rentadora-assecadora, rentavaixelles i forn. Presenta un disseny amb línies modernes i té sortida a una agradable i assolellada zona de safareig descoberta que dóna al celobert.
El rebedor també dóna accés a un dels dormitoris, que es pot destinar a zona destudi o oficina. El lluminós dormitori principal compta amb un gran finestral, terres de mosaic hidràulic de Nolla. A continuació, hi ha l'altre dormitori doble. Finalment, hi trobem els dos dormitoris individuals. L´habitatge es completa amb un bany complet amb banyera i un lavabo independent.
Tot l'habitatge disposa de terres hidràulics de mosaic de Nolla acabats de tractar, de gran valor històric, climatització fred/calor per splits a la zona de saló-menjador ia l'habitació principal, i fusteria interior original lacada.
Poseu-vos en contacte per a més informació.
Captació exclusiva
Propietat només disponible a Lucas Fox
Distribució del pis
- Rebedor
- Saló-menjador
- Cuina equipada amb tots els electrodomèstics (frigorífic, forn, rentadora-assecadora, rentavaixelles)
- 3 dormitoris dobles
- 2 dormitoris individuals
- Bany complet amb banyera
- Lavabo
Gran Vía, València: Ubicació y localitzaciò de este pis en Gran Vía, València
El pis s'ubica a una de les zones més exclusives de València, al costat de la Gran Via del Marquès del Túria. Està a cinc minuts caminant a la llera del riu Túria, un parc ideal per practicar esports, anar amb bicicleta, fer passejades i aprofitar el lleure de la ciutat.
En concret, s'ubica a l'Eixample de València, un dels barris més demandats per la seva localització cèntrica, l'elegància dels carrers i la proximitat als Jardins del Túria. La zona està perfectament comunicada amb la ciutat i compta amb tota mena de serveis, com ara restaurants, supermercats, col·legis i àrees esportives a l'antic llit.
La zona està molt ben connectada per transport públic ia 15 minuts de la platja. A més, és propera a restaurants, cinemes i zones d'oci, sense perdre tranquil·litat.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Qualificació energètica : En tràmit
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
Immoble similar de lloguer a València ciutat
No és exactament el que busca?





























































































































































































































































