Aquesta propietat forma part de DRC 10 Pisos, Recoletos, Madrid.
Veure més detalls sobre aquesta promoció i cadascuna de les seves propietats
Elegant àtic d´obra nova en ple Barri de Salamanca, amb àmplies terrasses, 5 dormitoris, interiors de disseny i accés a exclusives zones comunes.
Característiques principals del àtic
- Terrassa
- Piscina coberta
- Gimnàs
- Ascensor
- Terres de marbre
- Llum natural
- Terrassa comunitària
- Zona chill-out
- Vistes a la ciutat
- Vestidor
- Obra nova
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina equipada
- Balcó
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- Plànol 472m²
- Superfície construïda 563m²
El que heu de saber d'aquest àtic
Dils Lucas Fox presenta aquest extraordinari àtic dúplex situat al senyor Ramón de la Cruz 10, una de les promocions residencials més exclusives de Recoletos, en ple Barri de Salamanca.
L´habitatge compta amb aproximadament 472 m² interiors i més de 90 m² d´elements exteriors i complementaris, distribuïts en dues plantes connectades interiorment.
La planta principal acull una elegant zona de dia composta per un ampli saló, menjador independent, cuina de gran format i un estudi privat. Els espais destaquen per la lluminositat, les proporcions generoses i la connexió amb les terrasses exteriors, concebudes com una prolongació natural de l'habitatge.
La planta superior es destina a la zona de nit, amb cinc dormitoris i sis banys. La suite principal gaudeix d'un bany elegant en suite i una acurada distribució orientada al confort i la privadesa. A més, la vivenda incorpora una sala de televisió independent i múltiples espais demmagatzematge.
Els interiors presenten una selecció acurada de materials nobles i acabats d'alta qualitat, combinats amb il·luminació integrada i una estètica elegant i atemporal.
L´habitatge forma part d´un exclusiu edifici rehabilitat que ofereix completes amenities premium, entre les quals destaquen rooftop amb piscina exterior, solàrium, zona chill-out, cuina exterior i gimnàs privat totalment equipat.
Poseu-vos en contacte amb Dils Lucas Fox per obtenir més informació o concertar una visita privada.
Extres
- Rooftop amb piscina exterior
- Solàrium i zona chill-out
- Cuina exterior i zona BBQ
- Gimnàs privat equipat
- Lobby
- Trasters privats
- Materials i acabats de gamma alta
- Disseny contemporani i eficient
Distribució del àtic
Planta principal
- Saló-menjador
- Cuina independent
- Estudi
- Lavabo de cortesia
- Dormitori amb bany ensuite
Planta superior
- Dormitori principal amb bany en suite i vestidor
- 3 dormitoris amb bany ensuite
- Sala d'estar
Recoletos, Madrid: Ubicació y localitzaciò d'aquesta propietat
Don Ramón de la Cruz 10 se situa a Recoletos, una de les zones més exclusives i prestigioses del Barri de Salamanca, al cor de la Milla d'Or de Madrid.
Aquesta ubicació privilegiada combina elegància arquitectònica, exclusivitat residencial i una excepcional oferta gastronòmica, comercial i cultural. La promoció està envoltada de botigues de luxe, galeries d'art, restaurants internacionals i alguns dels hotels més emblemàtics de la capital.
A pocs minuts a peu trobareu el Parc del Retiro, el Museu del Prado, el Thyssen-Bornemisza, la Fundació Juan March i altres importants institucions culturals, consolidant la zona com un dels entorns urbans més sofisticats i demandats d'Europa.
Recoletos ofereix a més excel·lents connexions amb la resta de la ciutat i accés immediat a tots els serveis necessaris per gaudir d'un estil de vida exclusiu i cosmopolita al centre de Madrid.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Qualificació energètica : En tràmit
Immobles similars Ciutat de Madrid
No és exactament el que busca?




































































































































































