Meravellós pis de 3 dormitoris a reformar en venda a Castellana, districte de Salamanca, a Madrid.
Característiques principals del pis
- Terrassa
- Servei de consergeria
- Ascensor
- Sostres alts
- Llum natural
- Edifici modernista
- Aparcament
- Vistes a la ciutat
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Balcó
- A renovar
- A prop del transport públic
- Plànol 191m²
- Superfície construïda 191m²
- Zona comunitària 191m²
El que heu de saber d'aquest pis
Dils Lucas Fox presenta aquest pis excepcional a reformar de 176 m² construïts i 160 m² útils en una elegant finca representativa amb la façana protegida, en ple barri de Castellana, una de les ubicacions més exclusives de Madrid.
L'habitatge es presenta actualment enderrocat en la seva totalitat, per la qual cosa ofereix infinites possibilitats de disseny, distribució i personalització. Els propietaris actuals posen a disposició del comprador un projecte de reforma completament opcional, que es pot personalitzar, segons els gustos i necessitats del nou propietari.
La propietat presenta una encantadora arquitectura clàssica madrilenya, a més d'uns sostres imponents de 3,30 metres d'alçada, generosos espais i una distribució versàtil. La seva orientació oest afavoreix una magnífica entrada de llum natural durant una gran part del dia, que potencia l'amplitud i el caràcter senyorial de l'immoble.
L'habitatge s'ubica al prestigiós districte de Salamanca, a la cotitzada zona de Castellana, en una ubicació privilegiada envoltada de botigues de luxe, reconeguts restaurants, galeries i tots els serveis premium de la zona. A més, compta amb ben comunicat amb transport i accés immediat a les principals vies de la ciutat.
Aquest entorn segur i consolidat està altament demandat, per la qual cosa la propietat és una oportunitat patrimonial amb un potencial elevat de revaloració. L'escassetat de producte d'aquestes característiques a la zona converteix aquesta propietat en una magnífica oportunitat tant per a residència habitual d'alt nivell com per a inversió estratègica al mercat immobiliari madrileny.
Una propietat única a una de les millors ubicacions de Madrid.
Qualificació energètica en tràmit.
Preu de venda: 3.530.000€. Els impostos aplicables (ITP/AJD), així com les despeses notarials, registrals i la resta de costos inherents a la compravenda, no estan inclosos en el preu. El cost total dadquisició podrà variar en funció del perfil del comprador i de les condicions específiques de loperació, que podran detallar-se a sol·licitud de linteressat.
Propietat comercialitzada per Dils Lucas Fox (Lucas Trading, SL amb CIF B64125438), actuant com a intermediari immobiliari.
La informació facilitada és merament informativa, basada en dades proporcionades per la propietat, i pot estar subjecta a modificacions. No és oferta contractual.
Extres
- Finca representativa
- Façana protegida
- Orientació oest
- Ascensor
- Conserge
- A reformar
- Alçada de sostres: 3,30 metres
- Patis en bon estat
- Electrodomèstics Miele
- Plaça de garatge (PAR)
Distribució del pis
- 3 dormitoris amb banys privats
- Ampli saló-menjador
- Cuina
- Bugaderia
- Bany de convidats
Castellana, Madrid: Ubicació y localitzaciò d'aquesta propietat
Recoletos se situa al districte de Salamanca, en una de les zones residencials més consolidades de Madrid. El barri es caracteritza per les àmplies avingudes arbrades, els edificis senyorials de finals del segle XIX i principis del XX i la proximitat a alguns dels principals eixos comercials i culturals de la ciutat.
La zona és al costat del passeig de Recoletos ia pocs minuts del parc del Retiro, cosa que permet gaudir d'àmplies àrees verdes i espais per al passeig i la pràctica esportiva. Als voltants hi ha també galeries d'art, museus, restaurants, cafeteries i una àmplia selecció de comerços i botigues.
Recoletos disposa de tots els serveis necessaris per al dia a dia i compta amb bones connexions mitjançant metro, autobús i Rodalies. La seva ubicació permet accedir fàcilment al centre de Madrid i desplaçar-se a peu fins a zones com la plaça de Colom, la Porta d'Alcalá, Serrano o el passeig del Prado.
La combinació de la seva arquitectura, la seva oferta de serveis i la seva ubicació converteix Recoletos en una de les zones més valorades del districte de Salamanca.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Consum d'energia D : 101kWh/m²/any
Emissions C : 21kg CO₂/m²/any
Comercialitzat per Dils Lucas Fox (Lucas Trading, S.L., amb CIF B64125438), que actua com a agent immobiliari.
La informació proporcionada té una finalitat merament orientativa, es basa en les dades facilitades pel propietari i està subjecta a canvis. No constitueix una oferta contractual.
Immobles similars Ciutat de Madrid
No és exactament el que busca?




















































































































































































































































































