MAD68980 3.000.000 € Casa / Vil·la en venda

Casa / vil·la de 6 dormitoris en venda a Conde de Orgaz i Piovera, Madrid

  • Dormitoris 6
  • Cambres de bany 7
  • Plànol 342m²
  • Dimensions del terreny 342m²

Àmplia casa a cantonada de 342 m² construïts en 3 plantes, amb 6 dormitoris, 7 banys, piscina, gimnàs i garatge en venda a Piovera, Madrid.

Característiques principals de la casa / vil·la

  • Gimnàs
  • Garatge
  • Ascensor
  • Sostres alts
  • Llum natural
  • Aparcament
  • Zona chill-out
  • Sistema d'alarma
  • Sala de jocs
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Balcó
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • Plànol 342m²
  • Superfície construïda 342m²
  • Superfície útil 301m²

El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la

Dils Lucas Fox presenta aquesta exclusiva casa a la cantonada a Piovera, a la urbanització Comte d'Orgaz, dins del terme municipal de Madrid, en una de les àrees més demandades de la zona. La propietat se situa en un tranquil entorn residencial que ofereix una gran privadesa i una excel·lent connexió amb la resta de la ciutat. Així, resulta una oportunitat especialment atractiva tant com a residència principal com a inversió.

L´habitatge compta amb una superfície aproximada de 342 m² construïts, distribuïts en sis dormitoris i set banys. Ofereix un disseny funcional que prioritza l´entrada de llum natural, amb espais amplis i ben connectats. Inclou piscina, jardí, celler de vins, traster i un ampli garatge que aporten un valor afegit significatiu al conjunt.

Destaquen especialment la seva façana senyorial elegant i una distribució funcional. La propietat es troba en excel·lent estat, per la qual cosa es pot entrar a viure directament. Les característiques descrites poden ser objecte de verificació.

Qualificació energètica E.

El preu de venda és de 3.000.000€. Els impostos aplicables (ITP/AJD), així com les despeses notarials, registrals i altres costos associats a la compravenda, no estan inclosos en el preu. El cost total de ladquisició podrà variar en funció del perfil del comprador i de les condicions de loperació, que es poden detallar a petició de linteressat.

Propietat comercialitzada per Dils Lucas Fox (Lucas Trading, SL amb CIF B64125438), actuant com a intermediari immobiliari, amb direcció fiscal al carrer Serrano 8, 28001 Madrid.

La informació facilitada és merament informativa, basada en dades proporcionades per la propietat i pot estar subjecta a modificacions. No és oferta contractual.

En compliment de les obligacions d'informació previstes a la Llei 10/2025 de Serveis d'Atenció a la Clientel·la i Transparència, es fa constar que les despeses de notaria i registre, així com l'impost de transmissions patrimonials (ITP) de la comunitat autònoma on s'ubica l'immoble, no estan incloses al preu.

Casa / Vil·la en venda

Extres

  • Bona ubicació
  • Seguretat
  • Llum
  • Amplitud
  • Bones qualitats
  • Ascensor
  • Garatge ampli
  • Gimnàs
  • Sauna
  • Jardí
  • Piscina

Distribució de la casa / vil·la

  • Entrada
  • Distribuïdor
  • 3 salons
  • Cuina tancada
  • Bugaderia
  • Despatx
  • 6 dormitoris
  • 7 banys
  • Piscina
  • Jardí
  • Garatge
  • Gimnàs
  • Sauna

Conde de Orgaz i Piovera, Madrid: Ubicació y localitzaciò d'aquesta propietat

Aquest habitatge s'ubica en una de les zones més exclusives i demandades de Madrid, a l'entorn d'Arturo Soria i Conde Orgaz, en una zona residencial tranquil·la, amb una excel·lent connexió amb el centre de la ciutat. Aquest enclavament destaca per les seves àmplies avingudes arbrades, zones verdes i un ambient familiar i segur, ideal tant per a famílies com per als que cerquen qualitat de vida.

La zona compta amb una excel·lent oferta educativa, inclosos prestigiosos col·legis internacionals, així com una àmplia varietat de serveis, comerços i restaurants de primer nivell. A més, la proximitat a importants vies d'accés com la M-30 i l'A-2, juntament amb bones connexions de transport públic, facilita una mobilitat còmoda i ràpida.

Aquesta ubicació disposa d´habitatges d´alt nivell, urbanitzacions privades i espais cuidats, per la qual cosa resulta una de les millors opcions per viure a Madrid.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient 41 236

Consum d'energia E : 236kWh/m²/any
Emissions D : 41kg CO₂/m²/any

MAD68980 3.000.000 € Casa / Vil·la en venda