Generat per IA
BCN57900 720.000 € Pis en venda

Pis de 3 dormitoris amb 50m² terrassa en venda a Gràcia, Barcelona

  • Dormitoris 3
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 95m²
  • Terrassa 50m²

Fantàstic pis de 95 m², amb terrassa de 48 m², 3 dormitoris, 2 banys i plaça d´aparcament a finca inclosa en venda al barri de Gràcia, Barcelona.

Característiques principals del pis

  • Terrassa
  • Ascensor
  • Llum natural
  • Aparcament
  • Vistes
  • Sistema d'alarma
  • Safareig
  • Plafons solars
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Balcó
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • Accés habilitat per a cadires de rodes
  • A prop del transport públic
  • Plànol 95m²
  • Superfície construïda 95m²

El que heu de saber d'aquest pis

Dils Lucas Fox presenta aquest magnífic pis a una de les zones més demandades de Vila de Gràcia, a l'emblemàtica Plaça de les Dones del 36 a Barcelona. L'habitatge s'ubica en una finca moderna de l'any 2009, dins d'un projecte urbanístic exclusiu desenvolupat per la reconeguda promotora Vertix, que va donar lloc a una agradable plaça central amb amplis espais oberts i zones de descans.

Es tracta d'una primera planta totalment exterior, molt lluminosa i amb una distribució excel·lent. L´habitatge disposa de 95 m² construïts i una fantàstica terrassa d´aproximadament 50 m², orientada al´oest, ideal per esmorzars al´aire lliure, reunions o crear una autèntica zona chill-out.

Actualment compta amb tres dormitoris, tots exteriors i amb armaris de paret, inclòs el dormitori principal amb bany privat. A més, ofereix un segon bany complet. Una de les habitacions secundàries, de mida mitjana, ofereix múltiples possibilitats segons necessitats: dormitori, despatx o zona polivalent. El saló-menjador és ampli i acollidor, amb excel·lent entrada de llum natural, i la cuina independent es troba en perfecte estat.

La propietat està a punt per entrar a viure, encara que gràcies a la seva estructura de pilars ofereix grans possibilitats de redistribució i millora, permetent actualitzar l'habitatge i augmentar-ne notablement el valor. Entre les propostes més atractives, destaquen la possibilitat d'obrir la cuina al saló per crear una gran zona de dia diàfana i ampliar el dormitori principal incorporant una de les habitacions per dissenyar un espectacular vestidor.

La finca disposa d´ascensor i el preu inclou una plaça d´aparcament a la mateixa finca, amb possibilitat d´adquirir places addicionals si el comprador ho desitja.

Una propietat molt completa, amb terrassa, aparcament, llum natural i gran potencial de revaloració, en una de les places més agradables i tranquil·les de Gràcia, envoltada de comerços, restaurants i transport públic.

Pis en venda

Distribució del pis

  • Saló-menjador cantoner
  • Cuina independent
  • Dormitori doble
  • Dormitori mitjà
  • Dormitori principal amb bany privat
  • Bany complet
  • Balcó
  • Terrassa
  • Plaça de garatge inclosa en preu

Gràcia, Barcelona: Ubicació y localitzaciò d'aquesta propietat

El barri pintoresc de Gràcia a Barcelona és un enclavament ple d'encant i personalitat. Compte amb carrers estrets, places acollidores i una atmosfera de poble enmig de la bulliciosa ciutat. Les seves façanes, boutiques de moda i cafeteries amb terrasses conviden a perdre's i descobrir cada racó. Atesa la barreja cosmopolita de residents locals i estrangers, es gaudeix d'un ambient bohemi i divers. Durant el dia, el barri cobra vida amb el mercat de productes frescos i activitats culturals a les seves places; A la nit, els bars i els restaurants ofereixen una gran varietat d'opcions gastronòmiques i d'oci.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient 48 231

Consum d'energia F : 231kWh/m²/any
Emissions E : 48kg CO₂/m²/any

AICAT: 13225

API: 4089

BCN57900 720.000 € Pis en venda