Edifici amb ascensor del 2022, tot l'habitatge és exterior
Característiques principals del pis
- Terrassa
- Ascensor
- Terrassa comunitària
- Zona chill-out
- Vistes a la ciutat
- Renovat
- Cuina equipada
- Balcó
- Aire condicionat
- Plànol 123m²
- Superfície construïda 109m²
- Superfície útil 109m²
- Zona comunitària 136m²
El que heu de saber d'aquest pis
Dils Lucas Fox, té el plaer de comercialitzar aquest Exclusiu habitatge en venda al cor del Barri Gòtic de Barcelona, a escassos metres de Portal de l'Àngel, Plaça Catalunya i Via Laietana. Ubicada en un edifici d'obra nova completament rehabilitat el 2022, la finca d'un disseny únic combina original amb les més altes qualitats. Edifici amb ascensor que arriba a totes les plantes. Sense barreres arquitectòniques, accessible per a cadires de rodes.
La propietat se situa en una quarta planta molt lluminosa i assolellada, tot l'habitatge és exterior a carrer, i amb accés a la terrassa des de cadascuna de les estances. Per tant, els 3 dormitoris dobles, la cuina i el saló són exteriors. Això sens dubte fan que aquest habitatge sigui únic.
La cuina és moderna i funcional, amb un disseny que agradarà tant per als que volen cuina oberta o tancada. Està completament equipada amb mobles de les marques alemanyes Nolte Küchen i electrodomèstics Neff. L´habitatge incorpora sistema d´aerotèrmia i compta amb una qualificació energètica A per a consum d´energia i A per a emissions, assegurant eficiència i confort durant tot l´any.
Un altre dels grans atractius de l´immoble és la seva àmplia terrassa privada de 27 m², accessible des de tot l´habitatge, ideal per gaudir del clima mediterrani i les vistes meravellosa al Palau de la Balmesiana.
L'edifici ofereix a més una cuidada terrassa comunitària equipada amb gandules, vegetació i dutxa, perfecta per a moments de relax. La finca, amb només 17 veïns, fan que sigui una comunitat de veïns tranquil·la.
Una oportunitat única per viure o invertir en una de les zones més emblemàtiques de Barcelona amb totes les comoditats d'una nova obra.
Distribució del pis
- Saló amb sortida a la terrassa
- Menjador integrat al saló
- Cuina amb sortida a la terrassa
- Habitació principal amb bany en suite amb sortida a la terrassa
- Total 3 habitacions dobles exteriors amb sortida a la terrassa
- Dos banys complet
- Terrassa de 27m² al pis
- Rooftop amb zona comunitària
Gótico, Barcelona: Ubicació y localitzaciò d'aquesta propietat
Comprar un habitatge al Barri Gòtic de Barcelona aplega en un sol lloc ubicació estratègica, riquesa històrica i un estil de vida urbà molt actiu. És una d'aquelles zones on gairebé tot té valor, tant per viure com per invertir.
Viure aquí significa estar a poca distància a peu del Port de Barcelona, especialment de l'àrea del Port Vell, cosa que et permet gaudir del mar, passejades marítimes i connexions amb zones com La Barceloneta sense necessitat de transport. Aquesta proximitat no només millora la qualitat de vida, sinó que també incrementa l?atractiu de l?habitatge a nivell immobiliari.
Alhora, el barri està envoltat d'història a cada carrer. Monuments com la Catedral de Barcelona, la plaça de Sant Jaume o el Pont del Bisbe converteixen la zona en un entorn únic, pràcticament un museu a l'aire lliure on conviuen restes de l'antiga Barcino romana amb arquitectura medieval.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Consum d'energia : A
Emissions : A
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
Immobles similars Barcelona ciutat
No és exactament el que busca?
















































































































































































































