Proprietat Nova
BCN65339 1.100.000 € Pis en venda

Pis en excel·lents condicions de 2 dormitoris amb 16m² terrassa en venda a Diagonal Mar

  • Dormitoris 2
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 129m²
  • Terrassa 16m²

Lluminós apartament de 2 habitacions amb terrassa de 12 m² amb precioses vistes al mar

Característiques principals del pis

  • Vistes al mar
  • Terrassa
  • Piscina
  • Jardí
  • Pista de tennis
  • Servei de consergeria
  • Gimnàs
  • Garatge
  • Ascensor
  • Parquet
  • Llum natural
  • Aparcament
  • Zona chill-out
  • Vistes a la ciutat
  • Vistes
  • Vista panoràmica
  • Vestidor
  • Traster
  • Sala de jocs
  • Safareig
  • Renovat
  • Parc infantil
  • Muntacàrregues
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Balcó
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • Accés habilitat per a cadires de rodes
  • A prop del transport públic
  • Plànol 129m²
  • Superfície construïda 129m²
  • Superfície útil 109m²
  • Zona comunitària 121m²

El que heu de saber d'aquest pis

Propietat reformada amb magnífiques vistes al mar i a zones verdes sobre el Parc Diagonal, situada a la prestigiosa Illa del Bosc i a poca distància a peu de la platja.

Aquesta espaiosa propietat de 130 m² està situada en una de les zones més desitjables de Diagonal Mar. Actualment disposa de dues habitacions dobles, una d'elles en suite amb vestidor privat, i dos banys complets. L'apartament es va distribuir originalment amb tres habitacions, de manera que es podria retornar fàcilment a la seva distribució original.

El menjador-sala d'estar s'obre a una terrassa de 12 m², actualment tancada amb vidre, que es pot obrir segons la preferència del comprador. També connecta amb la cuina totalment equipada, accessible des d'aquesta zona o directament des de la sala d'estar, creant un flux fluid entre la vida interior i l'exterior.

L'immoble destaca per la seva lluminositat, en estar situat en una planta alta, exterior i orientat al sud, amb vistes al mar, a la ciutat i al parc de Diagonal Mar.

A més, el pis disposa d'una zona de bugaderia, un traster de 8 m2 i una plaça d'aparcament al mateix edifici, tot inclòs en el preu.

Equipada amb aire condicionat, calefacció i terres de fusta, aquesta propietat ofereix confort durant tot l'any i múltiples opcions de personalització per convertir-la en una llar realment única.

Pis en venda

Distribució del pis

  • Menjador-sala d'estar

  • Cuina

  • Terrassa

  • 1 dormitori amb bany privat i vestidor

  • 1 habitació doble

  • 2 banys complets

  • zona de bugaderia

Diagonal Mar, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de este pis en Diagonal Mar, Barcelona

El gratacel Illa del Bosc està situat entre el mar i el segon parc més gran de Barcelona, al cor de Diagonal Mar. Les seves excel·lents connexions de transport, la proximitat al Centre Comercial Diagonal Mar i la poca distància a peu de la platja el fan ideal per viure-hi tot l'any o com a segona residència.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient 39 157

Consum d'energia E : 157kWh/m²/any
Emissions E : 39kg CO₂/m²/any

BCN65339 1.100.000 € Pis en venda