Proprietat Nova
VALR60915 2.000 € al mes Pis de lloguer Ja està disponible! Període de lloguer mínim: 12 mesos.

Pis de 4 dormitoris amb 12m² terrassa en lloguer a El Pla del Real, València

  • Dormitoris 4
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 130m²
  • Terrassa 12m²

Pis moblat amb 4 dormitoris i terrassa de lloguer al Plà del Real, València.

Característiques principals del pis

  • Terrassa
  • Ascensor
  • Parquet
  • Llum natural
  • Terrassa comunitària
  • S'accepten mascotes
  • Finestres de doble vidre
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • A prop dels col·legis internacionals
  • A prop del transport públic
  • Plànol 130m²

El que heu de saber d'aquest pis

Lucas Fox presenta aquest acollidor pis amb una distribució funcional i còmoda al barri del Plà del Real a València.

En accedir a la propietat, ens trobem a la dreta amb un ampli saló-menjador amb sortida directa a una terrassa, ideal per gaudir de l´aire lliure, que permet l´entrada de llum natural. A l'esquerra del rebedor, se situa un dormitori individual, que també es pot destinar a despatx.

Un passadís ens condueix a la resta d´estades, començant per una cuina totalment equipada, amb accés a una pràctica galeria per a bugaderia o altres usos. Al costat de la cuina, s'ubica un dormitori amb armari encastat, ideal per a convidats.

L'habitatge disposa de dos banys: un de complet amb banyera i un altre amb dutxa. A més, compta amb dos dormitoris més, un moblat amb escriptori i armari, perfecte com a dormitori juvenil o espai de treball.

L'habitatge compta amb un sistema de calefacció i refrigeració per splits a diverses estades, per a un confort durant tot l'any. L´habitatge s´ofereix moblat, amb possibilitat de comprar mobles addicionals com llits i escriptoris per destinar-lo a lloguer d´estudiants.

En compliment de les obligacions dinformació previstes a la Llei 10/2025 de Serveis dAtenció a la Clientel·la i Transparència, es fa constar que el preu indicat no inclou el corresponent a subministraments.

Pis de lloguer

Distribució del pis

  • Saló-menjador amb sortida a la terrassa
  • Cuina equipada
  • 2 dormitoris dobles
  • 2 dormitoris individuals
  • 2 banys complets

El Pla del Real, València: Ubicació y localitzaciò de este pis en El Pla del Real, València

Aquest habitatge es troba en una de les millors ubicacions de Pla de Reial, molt propera als Jardins del Riu Túria ia pocs minuts a peu del centre de la ciutat. És un barri residencial, perfectament consolidat i molt familiar que ofereix tots els serveis i comoditats als seus veïns. A més, està ben comunicat amb transport públic, amb altres punts d'interès de la ciutat.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient 22 111

Consum d'energia E : 111kWh/m²/any
Emissions E : 22kg CO₂/m²/any

VALR60915 2.000 € al mes Pis de lloguer