Propietat en exclusiva
VALR60599 3.500 € al mes Pis de lloguer Ja està disponible! Període de lloguer mínim: 12 mesos.

Pis en excel·lents condicions de 4 dormitoris amb 8m² terrassa en lloguer a El Pla del Real

  • Dormitoris 4
  • Cambres de bany 3
  • Plànol 276m²
  • Terrassa 8m²

Apartament de 4 habitacions dobles i 3 banys de 276m completament moblada amb plaça de garatge al mateix edifici i servei de consergeria, amb piscina, pistas d'esquaix, tennis, gimnàs al costat del CC Arena

Característiques principals del pis

  • Vistes a les muntanyes
  • Terrassa
  • Piscina
  • Jardí
  • Pista de tennis
  • Servei de consergeria
  • Gimnàs
  • Ascensor
  • Terres de marbre
  • Pista de pàdel
  • Llum natural
  • Terrassa comunitària
  • Aparcament
  • Zona chill-out
  • Vistes a la ciutat
  • Vistes
  • Vista panoràmica
  • Vestidor
  • Sistema d'alarma
  • Seguretat
  • S'accepten mascotes
  • Parc infantil
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Entrada de servei
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Balcó
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • Accés habilitat per a cadires de rodes
  • A prop dels col·legis internacionals
  • A prop del transport públic
  • Plànol 276m²

El que heu de saber d'aquest pis

Presentem aquest exclusiu apartament reformat de 276m quadrats amb un programa de 4 habitacions dobles i 3 banys, ubicat a la zona de l´avinguda d´Alfahuir en un residencial amb servei de conserge 24h, piscina, gimnàs, pistes d´esquaix, tennis, zona infantil.

Des de l´accés es percep l´aire exclusiu d´aquest habitatge, el rebedor ens ofereix una àmplia estada on s´ubica la zona de saló i menjador amb accés a una terrassa perfecta per albergar una taula per a quatre o cinc comensals.

Els mobles de disseny fan de l'estada molt acollidora, amb una zona de prestatgeries a tot un costat de l'estada com a llibreria.

En una ubicació privilegiada amb la millor de les orientacions permetent una llum continuada durant tot el dia i el millor dels balcons amb les vistes espectaculars.

L´àrea d´estar amb elegants finestrals de gran format i l´accés a la terrassa ofereixen una llum natural en tota l´estada durant tot el dia.

El conjunt de sofa així com la televisió Smart és idònia per a la zona d'estar, així com la taula tots dos mobles de disseny per a sis comensals.

La cuina s´ubica des de l´accés en aquest mateix espai amb concepte d´illa i amb gran emmagatzematge en tot el mobiliari de la cuina, així com els electrodomèstics d´alta gamma, inducció, extractor, així com el refirgerador, forn i microfones i parament.

En aquesta zona de la cuina també s'hi ubica la zona de safareig independent amb rentadora i assecadora.

Aquesta estratègia arquitectònica, sens dubte, enriqueix tot l'habitatge, i juntament amb l'elecció acurada dels materials i la construcció, la converteix la llar ideal per viure d'una manera exclusiva.

Cal destacar el sistemes d'aire condicionat centralitzat a totes les estances així com calefacció amb radiadors de gas a totes les estances

Continuant amb la zona de nit ens trobem amb l'habitació principal també amb un ampli finestral que dóna a una magnífica terrassa privada.

Una de les parets d'aquesta habitació té amplis armaris encastats de terra a sostre totalment vestits.

L'habitació principal disposa del bany en suite amb plat de dutxa.

Les altres tres àmplies habitacions també disposen dels mateixos armaris vestits.

Dues tenen accés a un bany complet amb banyera.

Finalment ens trobem amb el tercer bany, ampli i amb plat de dutxa.

L'habitatge inclou una àmplia plaça de garatge al mateix edifici.

El complex té servei de conserge 24 hores, piscina, zona infantil, gimnàs, pistes d'esquaix tennis...

Captació exclusiva

Propietat només disponible a Lucas Fox

Pis de lloguer

Distribució del pis

Entrada / Rebedor
Ampli saló menjador amb accés a una terrassa perfecta per albergar una taula per a 4 o 5 comensals
Cuina totalment equipada amb electrodomèstics d´alta gamma
Zona de safareig independent amb rentadora i assecadora
Habitació principal amb bany en suite i amb terrassa privada, amb armaris de paret
3 Habitacions dobles amb armaris de paret
2 banys complets
Plaça de garatge per a cotxe gran al mateix edifici

El Pla del Real, València: Ubicació y localitzaciò de este pis en El Pla del Real, València

Situat en un dels districtes més convenients i vibrants de València, aquest habitatge gaudeix d'una ubicació privilegiada a poca distància a peu de l'Estadi del Levante UD, el popular Centre Comercial Arena i una parada de tramvia ben connectada, cosa que facilita l'accés al centre de la ciutat, les universitats i la platja.

La zona circumdant és predominantment de vianants, oferint un entorn tranquil i segur amb poc trànsit, ideal per a famílies, professionals i els que busquen un estil de vida urbà més tranquil. Senders arbrats, cafeteries locals i petits parcs contribueixen a l'ambient acollidor del barri.

Aquesta zona de la ciutat ofereix l'equilibri perfecte entre la comoditat residencial i la comoditat urbana, amb supermercats, gimnasos, escoles i serveis de salut a prop. A més, la zona ha experimentat una promoció recent important, combinant infraestructura moderna amb l'encant d'una comunitat consolidada. Ja sigui per desplaçar-se, anar de compres o gaudir d'un partit a l'estadi, tot és a pocs minuts.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient EN TRÀMIT

Qualificació energètica : En tràmit

VALR60599 3.500 € al mes Pis de lloguer