Pis amb 80 m² de terrassa en venda a la plaça de la Reina, València.
Característiques principals de la oficina
- Terrassa
- Servei de consergeria
- Ascensor
- Sostres alts
- Parquet
- Llum natural
- S'accepten mascotes
- Cuina oberta
- Cuina equipada
- Calefacció
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- A prop dels col·legis internacionals
- Plànol 60m²
El que heu de saber d'aquesta oficina
Lucas Fox presenta aquest fantàstic pis en una de les millors zones de València, a tocar de la plaça de la Reina. Destaca pel seu elegant i pràctic disseny.
La propietat es distribueix sobre 60 m² aproximadament i compta amb un ampli saló-menjador amb la cuina office equipada amb electrodomèstics integrats tipus illa, un dormitori doble i un bany complet. Des del menjador, s´accedeix a través d´amplis finestrals a una terrassa d´ús privatiu de 80 m² aproximadament, que ofereix un espai molt agradable amb mobiliari de terrassa. Des de la terrassa s'accedeix a una cambra on s'ubica la caldera i la rentadora.
L´habitatge presenta acabats d´alta gamma, amb peces de porcellànic i un disseny únic a nivell d´il·luminació. L´edifici on s´ubica disposa d´ascensor i conserge.
Poseu-vos en contacte per a més informació.
Distribució de la oficina
- Saló-menjador
- Cuina equipada
- Dormitori doble
- Bany complet
- Terrassa
Sant Francesc, València: Ubicació y localitzaciò de esta oficina en Sant Francesc, València
Aquesta propietat es troba al centre turístic de València, a escassos metres de la catedral ia 2 minuts de la plaça de l'Ajuntament. Està molt ben comunicada mitjançant transport públic (autobusos) i, a més, la zona disposa d´un col·legi i institut.
El barri de la Seu és un focus d'atracció turística per acollir els principals edificis històrics: la catedral, la basílica de la Mare de Déu, l'església de Santa Caterina, el palau de l'Almudí, l'Arquebisbal o les excavacions de la plaça de l'Almoina són només uns exemples de l'impressionant entorn cultural on es troba l'habitatge.
Tampoc no hi falten locals destinats a lleure i restauració, ja que es tracta d'una de les zones més turístiques de la ciutat. El carrer de la Pau, la plaça de la Reina o el de la Verge són alguns dels referents urbans més coneguts.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Qualificació energètica : En tràmit