VAL56581 690.000 € Pis en venda

Pis en excel·lents condicions de 4 dormitoris en venda a La Seu, València

  • Dormitoris 4
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 133m²

Magnífic pis de 4 dormitoris i 2 banys en procés de reforma amb excel·lents acabats, per estrenar, en venda en un cèntric i tranquil carrer de València.

Característiques principals del pis

  • Ascensor
  • Parquet
  • Llum natural
  • Safareig
  • Renovat
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina oberta
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Aire condicionat
  • Plànol 133m²
  • Superfície construïda 145m²
  • Superfície útil 133m²
  • Zona comunitària 158m²

El que heu de saber d'aquest pis

Lucas Fox presenta aquest increïble pis en venda en una ubicació privilegiada, en un tranquil carrer de vianants del centre de València. L'habitatge està en procés de reforma, de manera que es lliurarà a estrenar al juny, amb acabats de primera.

L´habitatge és completament exterior i compta amb una superfície de 158 m² construïts. Se situa a la primera planta, amb un pati a cota zero. L'habitatge s'ha dissenyat per aprofitar al màxim la llum natural i l'amplitud de les estances, amb una distribució funcional i un estil modern. Disposa d´ampli saló-menjador amb la cuina oberta, quatre dormitoris espaiosos, un amb bany privat, un segon bany i una cambra de bugaderia.

Contacti'ns per a més informació.

Pis en venda

Distribució del pis

  • Saló-menjador
  • Cuina oberta
  • 4 dormitoris
  • 2 banys
  • Zona de bugaderia

La Seu, València: Ubicació y localitzaciò de este pis en La Seu, València

A pocs metres trobem una àmplia oferta gastronòmica, cultural i d'oci, així com transport públic i tots els serveis necessaris per al dia a dia. Aquesta zona tranquil·la del centre històric resulta molt còmoda per viure.

VAL56581 690.000 € Pis en venda