Fantàstic pis reformat i moblat amb 4 dormitoris amb banys privats en venda en una finca clàssica a Recoletos, al districte de Salamanca, Madrid.
Característiques principals del pis
- Terrassa
- Servei de consergeria
- Ascensor
- Sostres alts
- Propietat d'època
- Parquet
- Llum natural
- Característiques d'època
- Vestidor
- Traster
- Renovat
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina equipada
- Calefacció
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- A prop del transport públic
- Plànol 368m²
- Superfície construïda 368m²
- Zona comunitària 368m²
El que heu de saber d'aquest pis
Lucas Fox presenta aquest extraordinari pis de 368 m² en venda en un dels carrers més cotitzats i elegants de Recoletos, en ple districte de Salamanca.
L'habitatge es troba en un edifici senyorial distingit amb porter. En contrast, l'habitatge es presenta totalment reformat i moblat amb un gust exquisit, amb un sofisticat disseny contemporani. Gràcies al fet que és exterior i la seva magnífica distribució, totes les estances gaudeixen d'una lluminositat excepcional.
L´àmplia zona social compta amb sortida a una agradable terrassa de 12 m², un espai ideal per gaudir a l´aire lliure en plena ciutat. La cuina es presenta completament equipada i dissenyada amb materials d´alta qualitat i una cuidada atenció al detall. La propietat compta amb quatre amplis dormitoris, tots ells amb bany privat. A més, disposa de dos elegants lavabos de cortesia per a convidats.
L´habitatge es completa amb un traster i gaudeix d´accés als serveis propis d´una finca representativa amb porter.
Una oportunitat única per als que busquen un habitatge de luxe, reformat i moblat, a punt per entrar a viure, en una de les zones més demandades de Madrid.
En compliment de les obligacions d'informació previstes a la Llei 10/2025 de Serveis d'Atenció a la Clientel·la i Transparència, es fa constar que les despeses de notaria i registre, així com l'impost de transmissions patrimonials (ITP) de la comunitat autònoma on s'ubica l'immoble, no estan incloses al preu.
Extres
- Finca clàssica
- Orientació nord i sud
- Ascensor
- Porter
- Aigua calenta individual
- Calefacció central
- Totalment reformat i moblat
- Traster
- Terrassa 12m2
Distribució del pis
- Saló ampli
- Menjador
- Cuina
- 4 dormitoris amb banys privats
- 2 banys de convidats
- Bugaderia
- Terrassa de 12 m²
Recoletos, Madrid: Ubicació y localitzaciò d'aquesta propietat
Aquest pis se situa al barri de Recoletos, a Madrid, una de les zones més elegants i desitjades de la capital. Compte amb àmplies avingudes arbrades, arquitectura senyorial i un ambient tranquil i distingit.
A poca distància a peu hi ha l'icònic parc del Retiro, un dels grans pulmons verds d'Europa, perfecte per passejar, fer esport o simplement desconnectar sense sortir de la ciutat.
Recoletos gaudeix també d'una gran oferta cultural. Als voltants, es concentren institucions de primer nivell, com ara el Museu Arqueològic Nacional, la Biblioteca Nacional d'Espanya o la Fundació Mapfre, a més de galeries d'art i espais expositius que converteixen la zona en un referent cultural dins la ciutat.
Pels amants de la gastronomia, el barri ofereix una proposta excepcional: des de restaurants d´alta cuina fins a encantadors cafès i locals de moda on gaudir del millor ambient madrileny. Als seus carrers i voltants, hi trobem tot tipus de propostes gastronòmiques.
A més, aquí s'ubica la Milla de Oro amb carrers com Serrano que reuneixen algunes de les botigues més exclusives i que converteixen aquesta zona en un referent internacional del luxe i la moda.
Així mateix, gaudeix d´una excel·lent connexió amb la resta de la ciutat. En definitiva, Recoletos ofereix un estil de vida únic: cultura, gastronomia, naturalesa i exclusivitat.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Consum d'energia E : 207kWh/m²/any
Emissions E : 43kg CO₂/m²/any
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
Immobles similars Ciutat de Madrid
No és exactament el que busca?










































































































































































































