MAD58618 4.200.000 € Pis en venda

Pis en excel·lents condicions de 3 dormitoris amb 6m² terrassa en venda a Recoletos

  • Dormitoris 3
  • Cambres de bany 3
  • Plànol 240m²
  • Terrassa 6m²

Pis exterior de 3 dormitoris reformat en venda a Recoletos, Madrid

Característiques principals del pis

  • Servei de consergeria
  • Ascensor
  • Llum natural
  • Vistes a la ciutat
  • Vistes
  • Vestidor
  • Sistema domòtic
  • Renovat
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Balcó
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • Plànol 240m²
  • Superfície construïda 211m²
  • Superfície útil 211m²
  • Zona comunitària 234m²

El que heu de saber d'aquest pis

Lucas Fox presenta aquest pis en venda en una de les zones més exclusives i cobejades de Madrid, al prestigiós barri de Recoletos. Aquest magnífic pis es troba en un edifici representatiu de principis del segle XX, que combina a la perfecció l'elegància clàssica amb les comoditats més modernes.

Amb una superfície aproximada de 240 m², el pis destaca pel disseny sofisticat i funcional, ideal per als que busquen gaudir d'un estil de vida únic. Disposa de tres dormitoris amb bany privat; tots ells amb acabats de gamma alta i una meticulosa atenció al detall.

Un dels aspectes més notables d'aquesta propietat és la lluminositat excepcional. Gràcies als sostres de 3,25 metres i als quatre balcons que ofereixen vistes a l'exterior, l'espai rep abundant llum natural al llarg del dia.

A la reforma integral, s'ha fusionat l'última tecnologia amb materials de la més alta qualitat. Cada detall s'ha dissenyat amb cura: des d'avançats sistemes de domòtica fins a acabats de primer nivell a cada racó.

Poseu-vos en contacte per a més informació.

Pis en venda

Extres

  • Reformat
  • Exterior
  • Sostres alts
  • Llum natural
  • Domòtica
  • Aspiració central

Distribució del pis

  • Saló-menjador
  • Cuina
  • 3 dormitoris
  • 3 banys

Recoletos, Madrid: Ubicació y localitzaciò de este pis en Recoletos, Madrid

Aquest habitatge es troba a Recoletos, un barri emblemàtic al cor de Madrid, conegut per la seva elegància i sofisticació. Les seves àmplies avingudes, com el passeig de Recoletos i el carrer de Serrano, estan plenes de botigues de luxe i restaurants de primera categoria. A més, la seva excel·lent xarxa de comunicacions, amb estacions de metro properes com Retiro i Colón, així com diverses parades d'autobús, el converteixen en un lloc ideal per viure per a aquells que busquen comoditat i estil a la ciutat.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient 63 302

Consum d'energia F : 302kWh/m²/any
Emissions E : 63kg CO₂/m²/any

MAD58618 4.200.000 € Pis en venda