Exclusiu pis clàssic reformat amb balcons al sud en venda a Almagro, Madrid.
Característiques principals del pis
- Servei de consergeria
- Ascensor
- Sostres alts
- Propietat d'època
- Paviments hidràulics
- Parquet
- Llum natural
- Vistes a la ciutat
- Vestidor
- Traster
- Renovat
- Muntacàrregues
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Entrada de servei
- Cuina equipada
- Calefacció
- Balcó
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- Accés habilitat per a cadires de rodes
- Plànol 227m²
- Superfície construïda 227m²
- Superfície útil 171m²
El que heu de saber d'aquest pis
Lucas Fox presenta aquest exclusiu pis completament reformat ia estrenar al prestigiós barri d'Almagro, una de les zones més elegants i cotitzades de Madrid. Se situa al tranquil i arbrat carrer Espanyolet, entre Santa Engracia i l'emblemàtic hotel Santo Mauro.
L'habitatge de 227 m² s'ubica en una segona planta exterior i destaca per la seva magnífica orientació sud, que juntament amb els tres balcons al carrer, ofereixen una lluminositat excepcional durant tot l'any.
A la reforma, s'ha respectat amb cura l'estil clàssic de l'edifici i s'han conservat els distingits elements originals, com les finestres de fusta, les motllures d'escaiola i els terres de fusta natural. Alhora, s'han incorporat acabats actuals i una distribució funcional.
La propietat es distribueix en tres dormitoris amplis, tots amb bany privat, a més d'un lavabo de cortesia. La zona social ofereix un saló-menjador elegant de generoses dimensions i una cuina independent, separada mitjançant unes vidrieres per permetre l'entrada de llum. Disposa també d'una cambra de rentat independent.
L´habitatge compta amb climatització individual per gas natural, aire condicionat, traster i servei de porteria física. A més, hi ha la possibilitat d'adquirir una plaça de garatge en règim de concessió al proper carrer General Arrando.
Una propietat única i lluminosa, en un dels carrers més bonics i tranquils d'Almagro. Poseu-vos en contacte per a més informació.
Extres
- Segona planta exterior
- Superfície construïda: 227 m²
- Orientació sud
- 3 balcons al carrer
- Materials d´alta qualitat amb elements clàssics originals
- Finestres de fusta, motllures d'escaiola i terres de fusta natural
- Aire condicionat
- Calefacció individual de gas natural
- Electrodomèstics d'alta gamma
- Ascensor
- Edifici clàssic representatiu
- Traster
- Porter físic
- Possibilitat d'aparcament proper en règim de concessió (PAR)
Distribució del pis
- Ampli saló-menjador exterior amb tres balcons al carrer
- Cuina independent amb tancament de vidre
- Àrea de rentat separada
- 3 dormitoris, tots amb bany privat
- Lavabo de cortesia
Almagro, Madrid: Ubicació y localitzaciò d'aquesta propietat
Almagro, reconegut com un dels barris més distingits i nobles de Madrid, destaca per la seva elegància atemporal i encant senyorial. Aquest enclavament, situat al cobejat districte de Chamberí, compta amb àmplies avingudes arbrades i edificis històrics.
Els carrers d'Almagro estan flanquejats per edificis d'estil aristocràtic; molts daten dels segles XIX i XX. Aquesta àrea és coneguda per albergar algunes de les ambaixades i residències més exclusives de Madrid, que la consoliden com una localitat residencial de primer ordre, altament valorat per aquells que busquen una residència exclusiva a Madrid.
Almagro destaca per oferir galeries d'art, teatres i restaurants d'alta cuina, per això es considera un enclavament cultural i gastronòmic.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Consum d'energia E : 173kWh/m²/any
Emissions E : 36kg CO₂/m²/any
Immobles similars Ciutat de Madrid
No és exactament el que busca?
















































































































































































































