MAD63955 5.400.000 € Pis en venda

Pis en excel·lents condicions de 6 dormitoris en venda a Almagro, Madrid

  • Dormitoris 6
  • Cambres de bany 6
  • Plànol 599m²

Magnífica propietat de luxe a Almagro reformada amb plaça de garatge i traster

Característiques principals del pis

  • Servei de consergeria
  • Traster
  • Exterior
  • Balcó
  • Aire condicionat
  • Plànol 599m²
  • Superfície construïda 512m²

El que heu de saber d'aquest pis

Magnífica propietat de luxe situada al prestigiós barri d'Almagro, en una elegant finca del 1958 a la cantonada amb el carrer Zurbano, que destaca per la seva imponent presència i servei de consergeria i seguretat permanents. El pis, de molt alt standing, es lliura completament reformat a estrenar i ofereix una superfície de 512 metres quadrats segons cadastre, distribuïts amb una sofisticada funcionalitat i acabats de primeríssima qualitat. Disposa d´un ampli hall d´entrada que dóna accés a dos salons representatius i molt lluminosos, un elegant despatx independent, un menjador formal i una moderna cuina-sala d´estar completament equipada amb zona d´office. La zona de descans compta amb una espectacular suite principal i quatre habitacions dobles espaioses, totes amb bany en suite, a més d'una habitació de servei amb el seu propi bany. La propietat es completa amb sis banys en total, una plaça de garatge a la mateixa finca i un traster. L´immoble combina a la perfecció l´elegància clàssica d´Almagro amb el confort i la tecnologia més actuals, oferint un ambient còmode i exclusiu en una de les ubicacions més cobejades de Madrid.

Pis en venda

Extres

  • 6 habitacions
  • 6 banys
  • 1 plaça a finca
  • Traster
  • Servei de porteria
  • Seguretat
  • Finca del 1958

Distribució del pis

  • Hall d'entrada
  • 2 salons
  • Despatx
  • Menjador
  • Cuina
  • Sala d'estar
  • 1 habitació Màster
  • 4 habitacions dobles
  • 1 habitació de servei
  • 6 banys
  • Àrea de servei

Almagro, Madrid: Ubicació y localitzaciò de este pis en Almagro, Madrid

Almagro, situat al districte de Chamberí, és un dels barris més distingits i emblemàtics del centre de Madrid. Limitat pel Passeig de la Castellana, Josep Abascal, Santa Engracia i Gènova, combina l'elegància històrica amb l'exclusivitat residencial moderna. La zona destaca per la seva arquitectura senyorial dels segles XIX i XX, amb majestuosos edificis de façana clàssica, portals monumentals i habitatges amplis de sostres alts que evoquen l'esplendor de l'aristocràcia madrilenya. La seva atmosfera es defineix per la sofisticació tranquil·la, una barreja perfecta entre residencial, diplomàtic i cultural, amb ambaixades, galeries d'art i seus institucionals que li atorguen caràcter i prestigi.

El carrer José Abascal, que delimita Almagro pel nord i el connecta amb el barri del Viso, representa una de les artèries més elegants de la capital. És una avinguda àmplia, arbrada i amb una ubicació estratègica entre Chamberí i el districte de Salamanca. S'hi concentren alguns dels edificis més representatius de l'arquitectura madrilenya, despatxos professionals d'alt nivell, ambaixades, consolats i residències exclusives. La seva proximitat al passeig de la Castellana ia la zona d'oficines del Viso la converteix en un punt privilegiat on convergeixen el luxe residencial, la vida urbana i la tranquil·litat característica de Chamberí.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient 35 168

Consum d'energia E : 168kWh/m²/any
Emissions E : 35kg CO₂/m²/any

MAD63955 5.400.000 € Pis en venda