Casa aparellada a reformar completament amb 5 dormitoris, 5 banys, ascensor, piscina i gimnàs en venda a Hispanoamèrica, Madrid.
Característiques principals de la casa / vil·la
- Piscina
- Jardí
- Gimnàs
- Garatge
- Ascensor
- Llum natural
- Zona chill-out
- Vistes a la ciutat
- Traster
- Sistema d'alarma
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina equipada
- Calefacció
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- Accés habilitat per a cadires de rodes
- A renovar
- A prop del transport públic
- Plànol 367m²
- Superfície construïda 367m²
- Superfície útil 358m²
El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la
Lucas Fox presenta aquesta casa aparellada de quatre plantes amb una superfície de 358 m² a l'exclusiva zona d'Hispanoamèrica, Madrid.
L'habitatge es presenta a reformar íntegrament, per això ofereixen grans possibilitats de dissenyar cada espai a mida. En la seva distribució, es poden configurar quatre o cinc dormitoris i cinc banys, un ampli saló amb xemeneia, dues terrasses a la planta baixa i una espectacular coberta amb espai exterior per gaudir a l'aire lliure. A la planta soterrani hi ha una zona prevista per a jacuzzi i traster.
La casa està equipada amb ascensor que connecta totes les plantes, terra radiant i garatge privat per a dos cotxes.
A més, forma part d´una urbanització amb piscina i gimnàs comunitaris, que aporten comoditat i exclusivitat.
Una propietat molt lluminosa, amb grans possibilitats de personalització a una de les zones més demandades de Madrid.
Captació exclusiva
Propietat només disponible a Lucas Fox
Extres
- Llum
- Espaiós
- Ascensor
- Sòl radiant
- Terrasses
- Piscina
Distribució de la casa / vil·la
- 2 terrasses
- Coberta
- 5 dormitoris
- 5 banys
- Zona de jacuzzi
- Garatge
- Saló-menjador
- Cuina
- Rebedor
Hispanoamérica, Madrid: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Hispanoamérica, Madrid
El barri d'Hispanoamèrica, ubicat al districte de Chamartín, és una de les zones residencials més exclusives i demandades de Madrid. Es caracteritza pel seu ambient tranquil i segur, amb carrers arbrats i una àmplia oferta de serveis. Als voltants hi ha col·legis de prestigi, centres de salut, supermercats, restaurants, botigues i zones verdes, per la qual cosa resulta ideal tant per a famílies com per a professionals que busquen qualitat de vida al cor de la ciutat.
Ofereix una excel·lent connexió de transport amb estacions de metro properes com Colòmbia o Cuzco, diverses línies d'autobús i fàcil accés a vies principals com la Castellana, M-30 i A-1, cosa que permet desplaçar-se còmodament a qualsevol punt de Madrid. A més, el barri és proper a zones empresarials i financeres, així com a l'estadi Santiago Bernabéu.
En definitiva, Hispanoamèrica combina la tranquil·litat d'un entorn residencial amb la vitalitat de tenir-ho tot a mà.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Qualificació energètica : En tràmit
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
Immobles similars Ciutat de Madrid
No és exactament el que busca?

























































































































































