Villa Via del Tren, preciosa vila de disseny modern en construcció en venda a només 400 metres de la meravellosa platja de Sant Pol, S'Agaró, Costa Brava.
Característiques principals de la casa / vil·la
- Vistes al mar
- Piscina
- Jardí
- Garatge
- Ascensor
- Zona chill-out
- Vestidor
- Safareig
- Plafons solars
- Llar de foc
- Finestres de doble vidre
- Cuina oberta
- Cuina equipada
- Calefacció
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- Accés habilitat per a cadires de rodes
- Plànol 300m²
El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la
Vila moderna d´obra nova a 400 metres de la Platja de Sant Pol de S´Agaro, a un quilòmetre del centre de Sant Feliu de Guixols ia menys de quatre quilòmetre del centre de Platja d´Aro.
Presentem un projecte singular i de màxima qualitat a Sant Feliu de Guíxols, ben situat a pocs metres de la platja de Sant Pol.
L'habitatge s'integra perfectament al terreny on se situa i alhora s'obre al carrer per donar doble accés amb cotxe oa peu.
La planta soterrani compta amb un garatge per a dos vehicles, sala de màquines independent i safareig. A més disposa de bany i sala polivalent. El nucli de l´escala arriba fins al soterrani, que permet l´entrada de llum natural durant tot el dia.
L´habitatge està dissenyat per poder disposar d´una gran plataforma a nivell a la planta baixa, malgrat el pendent natural del terreny. En aquesta gran plataforma podem gaudir d´un gran jardí a nivell, amb zones de gespa, zones de terrassa ceràmica, la piscina, zona de barbacoa i accés a la part superior de la parcel·la.
A l´interior, la planta baixa disposa d´un gran saló-menjador amb la cuina oberta, amb grans finestrals que donen sortida fluida al´exterior.
A la planta superior podrem gaudir de quatre grans dormitoris, dos d'ells amb bany privat.
Disposem de dossier de venda amb més detalls de tots els materials i renders en alta definició. Poseu-vos en contacte per concertar una reunió.

Distribució de la casa / vil·la
Planta principal
- Gran saló-menjador diàfan amb fàcil accés al jardí i la piscina privada
- Cuina completament equipada oberta
- Bany complet
- Sala polivalent
Planta superior
- 2 amplis dormitoris amb bany complet
- 2 dormitoris dobles
- Bany complet
Planta inferior
- Garatge
- Sala polivalent
- Bany complet
- Safareig
- Sala d'instal·lacions
S'Agaró, Costa Brava: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en S'Agaró, Costa Brava
Aquesta espectacular vila moderna d´obra nova gaudeix d´una ubicació excepcional a S´Agaró, una de les zones més cobejades de la Costa Brava. Està a només 400 metres de la preciosa platja de sorra amb aigua blava turquesa de Sant Pol, una de les més boniques de la Costa Brava, amb el passeig marítim i els restaurants. A més, és a poca distància a peu d'algunes de les meravelloses cales de somni de la zona, com Sa Caleta, Cala Maset i Cala del Peix. El port esportiu més proper és a només un quilòmetre, a Sant Feliu de Guíxols.
La Costa Brava ofereix infinites oportunitats per gaudir de paisatges espectaculars, delícies culinàries i esports, des de caiac fins a golf. Les ciutats de Girona i Barcelona són a poca distància i la frontera amb França és a només 100 quilòmetres.
L'aeroport més proper és el de Girona, a 40 quilòmetres de distància, mentre que Barcelona és a 110 quilòmetres baixant per la costa, dos aeroports amb bones connexions.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Immobles similars S'Agaró
No és exactament el que busca?