Proprietat Nova
PDA68638 675.000 € Pis en venda

Pis de 3 dormitoris amb 40m² terrassa en venda a S'Agaró, Costa Brava

  • Dormitoris 3
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 95m²
  • Terrassa 40m²

Exclusiu apartament reformat amb jardí privat, vistes al mar i llicència turística, a 2 minuts de la platja de Sant Pol a la Sant Feliu de Guixols, Costa Brava

Característiques principals del pis

  • Vistes al mar
  • Terrassa
  • Piscina
  • Jardí
  • Ascensor
  • Llum natural
  • Aparcament
  • Zona chill-out
  • Vistes
  • Sistema d'alarma
  • Llicència turística
  • Cuina oberta
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Barbacoa
  • Balcó
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • A prop dels col·legis internacionals
  • Plànol 95m²

El que heu de saber d'aquest pis

Exclusiu apartament reformat amb jardí privat, vistes al mar i llicència turística, a 2 minuts de la platja de Sant Pol a la Sant Feliu de Guixols, Costa Brava.

Ubicat al prestigiós complex residencial Les Brises, a Sant Feliu de Guíxols, aquest elegant apartament ha estat recentment reformat amb un gust exquisit, combinant disseny contemporani i confort en una de les zones més cobejades de la Costa Brava.

A només 2 minuts a peu de la platja icònica de Sant Pol, considerada una de les millors de la zona, la propietat ofereix una ubicació privilegiada per gaudir de l'estil de vida mediterrani durant tot l'any.

L'habitatge disposa de tres dormitoris dobles, dos banys complets, tots amb armaris encastats i una cuina totalment equipada integrada en un lluminós saló-menjador, dissenyat amb molt d'estil i funcionalitat. Des d´aquí s´accedeix a una agradable terrassa amb vistes al mar, perfecta per gaudir d´esmorzars al sol o sopars al´aire lliure.

A més, un dels grans atractius d'aquest apartament és el seu jardí privat encantador, que compta amb una cura menjador d'estiu i zona de barbacoa. Un espai exterior únic, íntim i perfectament mantingut ideal per relaxar-se, gaudir del bon clima i viure plenament l'estil de vida mediterrani.

El complex residencial ofereix excel·lents zones comunes, incloent una gran piscina, jardins comunitaris perfectament mantinguts, servei de consergeria i ascensor.

A més, la propietat compta amb llicència turística, la qual cosa la converteix en una excel·lent oportunitat tant com a residència habitual, segon habitatge o inversió amb alta rendibilitat de lloguer de vacances.

Disposa d´una plaça de pàrquing opcional per 35.000 €.

Una propietat única on disseny, ubicació i rendibilitat s´uneixen en perfecta harmonia.

Pis en venda

Extres

  • A només 2 minuts a peu de la platja de Sant Pol
  • Vistes al mar
  • 3 dormitoris dobles
  • 2 banys complets
  • Cuina totalment equipada
  • Terrassa i jardí privat amb menjador d'estiu
  • Piscina comunitària de grans dimensions
  • Jardins comunitaris
  • Servei de consergeria
  • Edifici amb ascensor
  • Llicència turística activa
  • Plaça de pàrquing opcional (35.000 €)

Distribució del pis

  • Rebedor
  • Zona de dia: de concepte obert amb saló-menjador lluminós i cuina integrada totalment equipada
  • Accés directe des del saló a una agradable terrassa amb vistes al mar
  • Jardí privat des de la zona de dia, amb menjador d´estiu i zona de barbacoa
  • 3 dormitoris dobles, tots amb armaris de paret
  • 2 banys complets
  • Plaça de garatge - opcional (35.000€)

S'Agaró, Costa Brava: Ubicació y localitzaciò d'aquesta propietat

Situat a la zona exclusiva de Sant Pol, a Sant Feliu de Guíxols, dins del prestigiós complex residencial Les Brises, aquest apartament gaudeix d'una de les localitzacions més cobejades de la Costa Brava.

A només 2 minuts a peu hi ha l'emblemàtica Platja de Sant Pol, una platja de sorra fina, aigües cristal·lines i un passeig marítim elegant amb restaurants i serveis, ideal tant per a l'estiu com per a escapades durant tot l'any.

Distàncies clau:

  • Platja de Sant Pol: 2 minuts a peu
  • Centre de Sant Feliu de Guíxols: 5 minuts amb cotxe / 20 minuts a peu
  • S'Agaró: 3 min amb cotxe
  • Platja d'Aro (zona comercial i lleure): 10 min amb cotxe
  • Girona (aeroport i AVE): 30 min amb cotxe
  • Barcelona: 1 h 15 min amb cotxe

La zona combina tranquil·litat, seguretat i un entorn natural privilegiat amb la proximitat a tots els serveis, comerços, camps de golf i ports esportius. És una ubicació perfecta per als que busquen una segona residència amb fàcil accés des de grans ciutats i excel·lents connexions internacionals.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient 23 114

Consum d'energia E : 114kWh/m²/any
Emissions E : 23kg CO₂/m²/any

PDA68638 675.000 € Pis en venda