Loft amb diferents alçades, dos dormitoris, dos banys, despatx privat, completament equipat i llest per entrar
Característiques principals del pis
- Ascensor
- Sostres alts
- Propietat d'època
- Llum natural
- Vistes a la ciutat
- Vistes
- Sistema domòtic
- Sistema d'alarma
- Renovat
- Obra nova
- Exterior
- Cuina oberta
- Comunitat tancada
- Calefacció
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- Plànol 83m²
El que heu de saber d'aquest pis
Dils Lucas Fox presenta aquest exclusiu habitatge de lloguer de temporada, recentment reformat a estrenar, situat al centre de Madrid. Ubicada en una cinquena planta amb ascensor, la propietat gaudeix d'una lluminositat excel·lent gràcies a la seva orientació exterior ia la seva alçada, oferint un ambient tranquil i agradable en una de les zones més dinàmiques de la capital.
Amb una superfície de 82 m², l'habitatge ha estat dissenyat per combinar elegància, funcionalitat i confort. La reforma integral s'ha realitzat amb materials d'alta qualitat i una selecció acurada de mobiliari i elements decoratius, donant com a resultat un espai contemporani, acollidor i completament equipat per entrar a viure des del primer dia.
El saló-menjador constitueix el cor de l'habitatge, oferint un espai ampli i molt lluminós que s'integra de manera natural amb la cuina. Els sostres alts potencien la sensació d'amplitud i realcen el caràcter de la propietat, mentre que els grans finestrals permeten gaudir d'una magnífica entrada de llum natural durant gran part del dia.
La cuina està completament equipada amb electrodomèstics d'última generació, tots completament nous, a estrenar i amb garantia del fabricant, proporcionant la màxima tranquil·litat i comoditat durant l'estada.
La zona de descans es distribueix en dos dormitoris dissenyats acuradament per garantir el màxim confort. El dormitori principal disposa d'un ampli llit de matrimoni, mentre que el segon dormitori compta amb dos llits individuals, convertint l'habitatge en una opció ideal tant per a famílies com per a professionals desplaçats o companys de feina. La propietat disposa a més de dos banys complets, acabats amb un disseny modern i materials de primera qualitat, que aporten un elevat nivell de comoditat i privadesa.
Entre les prestacions destaca la climatització mitjançant quatre splits d'aire condicionat, distribuïts estratègicament per garantir una temperatura òptima a totes les estances durant tot l'any. L'habitatge es lliura completament moblat i equipat amb mobiliari de gran qualitat, acuradament seleccionat per oferir una experiència d'allotjament superior.
Gràcies a la seva ubicació privilegiada, la seva reforma integral recent, la seva extraordinària lluminositat i la qualitat dels seus acabats, aquest habitatge representa una magnífica oportunitat per als que busquen un lloguer de temporada d'alt nivell al cor de Madrid, amb tots els serveis, comerços, restaurants i connexions de transport a escassos minuts a peu.
Despeses i subministraments: no incloses a la renda
Fiança: 2 mesos per a lloguers superiors a 6 mesos.
Tipus de contracte: temporal
Comercialitzat per Dils Lucas Fox (Lucas Trading, SL amb CIF B64125438), actuant com
intermediari immobiliari.
Captació exclusiva
Propietat només disponible a Dils Lucas Fox
Extres
- Sostres alts
- Reformat a estrenar
- Bigues vistes de fusta
- 4 splits d´aire condicionat, dormitoris saló i despatx
- 1 llit doble i 2 llits individuals
- Cuina semiintegrada
- TV de 60 polzades amb braç mòbil
- Ascensor
Sol, Madrid: Ubicació y localitzaciò d'aquesta propietat
L'habitatge es troba en una de les ubicacions més emblemàtiques i dinàmiques del centre històric de Madrid, a escassos metres de la Porta del Sol. Aquesta zona constitueix l'autèntic cor de la ciutat i combina l'encant del seu patrimoni històric amb una àmplia oferta comercial, gastronòmica i cultural, convertint-se en una de les àrees més demanades tant per residents com per professionals internacionals.
L´entorn ofereix una excel·lent connexió amb la resta de Madrid gràcies a l´estació de Sol, des de la qual és possible accedir fàcilment a qualsevol punt de la capital. A més, en pocs minuts a peu hi ha alguns dels llocs més representatius de la ciutat, com la Plaça Major, la Gran Via, el Mercat de San Miguel i el Palau Reial de Madrid. Viure en aquesta zona permet gaudir de tots els serveis necessaris per al dia a dia, així com una àmplia oferta de restaurants, comerços, teatres i espais d'oci, en un dels entorns amb més vida i projecció internacional de Madrid.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Consum d'energia E : 185.6kWh/m²/any
Emissions E : 38.5kg CO₂/m²/any
Comercialitzat per Dils Lucas Fox (Lucas Trading, S.L., amb CIF B64125438), que actua com a agent immobiliari.
La informació proporcionada té una finalitat merament orientativa, es basa en les dades facilitades pel propietari i està subjecta a canvis. No constitueix una oferta contractual.
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
Immoble similar de lloguer a Ciutat de Madrid
No és exactament el que busca?











































































































































































