Característiques principals del pis
- Terrassa
- Ascensor
- Sostres alts
- Llum natural
- Vistes a la ciutat
- Vistes
- Sistema d'alarma
- S'accepten mascotes
- Interior
- Cuina oberta
- Cuina equipada
- Calefacció
- Aire condicionat
- Accés habilitat per a cadires de rodes
- Plànol 80m²
El que heu de saber d'aquest pis
DILS / LUCAS FOX presenta de lloguer aquest exclusiu pis amb gran terrassa exterior AMUBLAT, situat a de Madrid, en ple barri Eivissa. L'habitatge destaca per la seva acurada reforma, el disseny contemporani i un disseny excepcional, oferint un equilibri perfecte entre funcionalitat i confort.
La propietat disposa d'una habitació doble amb armari encastat, dissenyat per oferir el màxim nivell de comoditat, privadesa i emmagatzematge. A més compta gran terrassa de 20 metres que brinden molta llum al pis. Cada espai ha estat concebut amb atenció al detall utilitzant materials d'alta qualitat i una estètica sofisticada que aporta calidesa i modernitat al conjunt.
La cuina d´estil americà, moderna i completament equipada amb electrodomèstics d´alta gamma, s´integra de manera harmoniosa amb la zona d´estar, creant un espai diàfan, lluminós i acollidor. Aquesta distribució és ideal tant pel dia a dia com per rebre convidats, aportant una sensació d'amplitud i fluïdesa. El saló/menjador té llum natural per la terrassa que no només il·lumina l'habitatge de llum natural, sinó que en reforcen el caràcter exclusiu i urbà.
Gràcies a la seva orientació sud, l'habitatge gaudeix d'una entrada de llum natural excel·lent al llarg de tota la jornada.
Tot plegat, es tracta d'una propietat única, ideal per als que busquen un habitatge d'alt nivell, en una ubicació prime de Madrid, amb totes les comoditats i un disseny pensat per a un estil de vida modern i sofisticat.
Extres
- 1 Dormitori
- 1 Bany
- Terrassa
- 1 Aire condicionat
- Calefacció
- Moblat
- Porter
Distribució del pis
L´habitatge es distribueix de forma funcional i equilibrada, optimitzant cada espai per oferir el màxim confort i una experiència residencial d´alt nivell. En accedir a la propietat, ens rep el vestíbul d'entrada que actua com a carta de presentació i dóna pas a les diferents estances del pis.
Des del vestíbul s'accedeix al saló-menjador concebut com un espai principal obert i versàtil, on hi ha la cuina integrada d'estil americà, moderna, completament equipada amb electrodomèstics d'alta gamma, que inclouen nevera, rentavaixelles, forn, campana extractora, vitroceràmica i microones.
A dalt de la cuina per una escala s'accedeix a la zona de descans. En aquesta àrea es troba el dormitori principal i un armari, a baix es troba el bany oferint un espai còmode, funcional.
En conjunt, la distribució ha estat acuradament dissenyada per combinar estètica, comoditat i practicitat, donant com a resultat un habitatge modern, sofisticat i perfectament adaptat a un estil de vida actual i exigent.
Ibiza, Madrid: Ubicació y localitzaciò de este pis en Ibiza, Madrid
L'Avinguda de Menéndez Pelayo voreja el costat est del Parc del Retiro, cosa que ofereix un entorn privilegiat amb àmplies vistes, abundant vegetació i una qualitat de vida excepcional.
La zona combina edificis residencials d´arquitectura clàssica amb construccions més contemporànies, mantenint un ambient tranquil, elegant i molt ben connectat amb la resta de la ciutat. A més, el barri compta amb tot tipus de serveis, comerços tradicionals, supermercats, col·legis i centres de salut, cosa que el converteix en un lloc molt còmode per viure.
La proximitat al parc permet gaudir d'activitats a l'aire lliure, passejades, esports i espais culturals, aportant un estil de vida equilibrat entre la natura i la vida urbana.
Comunicacions
La ubicació ofereix molt bones connexions amb transport públic i accés ràpid a altres zones de Madrid.
Metro:
Estació de Metro Eivissa (Línia 9)
Estació de Metro Sainz de Baranda (Línies 6 i 9)
Estació de Metro Príncep de Vergara (Línies 2 i 9)
Aquestes estacions permeten desplaçar fàcilment cap al centre històric, el districte financer i altres punts clau de la ciutat.
Autobusos:
Diverses línies de l'EMT circulen per la pròpia Avinguda de Menéndez Pelayo i carrers propers, facilitant la connexió amb diferents àrees de Madrid.
Accés per carretera:
La proximitat a importants vies com Carrer d'O'Donnell i Carrer d'Alcalá permet una sortida ràpida cap a altres zones de la ciutat i cap a l'aeroport.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Consum d'energia G : 126kWh/m²/any
Emissions G : 26kg CO₂/m²/any
Immoble similar de lloguer a Ciutat de Madrid
No és exactament el que busca?


















































































































































