Proprietat Nova
MADR67745 2.500 € al mes Pis de lloguer Ja està disponible! Període de lloguer mínim: 1 mesos.

Pis en excel·lents condicions de 2 dormitoris en lloguer a Justicia, Madrid

  • Dormitoris 2
  • Cambres de bany 1
  • Plànol 60m²

Característiques principals del pis

  • Ascensor
  • Llum natural
  • Característiques d'època
  • Vistes
  • Sistema d'alarma
  • S'accepten mascotes
  • Aire condicionat
  • Plànol 60m²

El que heu de saber d'aquest pis

DILS LUCAS FOX PRESENTA

Un bonic apartament molt silenciós i lluminós a Chueca, una de les zones més concorregudes i multiculturals de la ciutat, envoltat de cultura, comerç i energia. Ubicat al carrer Pelai, a escassos passos del metro i del mercat de San Antón que alberga sorpreses culinàries i productes frescos. L´apartament està reformat i amb una decoració sòbria, cuidant els colors i espais per crear un ambient molt agradable. Compte amb tot el necessari per a una excel·lent estada. És una segona planta SENSE ASCENSOR en un edifici clàssic. Té adreça a ponent i rep el sol de la tarda. En entrar s'obre un passadís on al fons hi ha el saló/menjador amb cuina integrada tipus americana. A la meitat d'aquest passadís a l'esquerra hi ha la segona habitació amb llit individual, armari encastat i porta de vidre coberta amb cortines en fil. El saló compta amb un sofà doble color gris clar, una taula de menjador rectangular amb 2 cadires de fusta estil vintage, una TV gran, tauletes i una interessant cadira de fusta fosca. Té un balcó amb belles vistes sobre el carrer i sobre el campanar del convent de les Recollides de Santa Maria Magdalena. Aquesta part del carrer Pelai és molt tranquil, cosa que contrasta amb la resta dels carrers del veïnat. La cuina està integrada a l'àrea social i és en ELE en color blanc amb topall de pedra. Compte amb parament complet per a 6 persones i electrodomèstics moderns (cuina, campana, rentavaixelles, nevera/congelador). Té un mirall de fons que reflecteix la llum que entra pels finestrals del saló. Pel passadís de tornada a l'entrada i passant la segona habitació, se'n va cap als banys (primer hi ha lavabo, i contigu hi ha el bany amb plat de dutxa i un bonic moble en fusta). Al fons hi ha el dormitori principal amb llit de 1.50, tauleta de nit, i un escriptori de fusta antiga amb un llum de lectura. Té armaris de paret i cortines fosques. Al fons de l'habitació a l'esquerra hi ha l'armari tancat amb rentadora i caldera. El terra és de fusta i els banys són a llosa amb parets de microciment polit.

Pis de lloguer

Extres

  • Televisor pantalla plana de gran format al saló
  • Cable TV
  • Internet/WIFI d'alta velocitat
  • Aire Condicionat central
  • Calefacció individual per caldera / radiadors
  • Frigorífic i congelador
  • Topall de cuina en vitroceràmica
  • Forn, microones, campana, batedora de mà
  • Cafetera de Greca
  • Rentadora / Assecadora
  • Assecador de cabells
  • Planxa i taula de planxar
  • Parament de cuina per a 6 persones
  • Roba de llit i tovalloles portugueses qualitat premium

Distribució del pis

En entrar s'obre un passadís on al fons hi ha el saló/menjador amb cuina integrada tipus americana. A la meitat d'aquest passadís a l'esquerra hi ha la segona habitació amb llit individual, armari encastat i porta de vidre coberta amb cortines en fil. El saló compta amb un sofà doble color gris clar, una taula de menjador rectangular amb 2 cadires de fusta estil vintage, una TV gran, tauletes i una interessant cadira de fusta fosca. Té un balcó amb belles vistes sobre el carrer i sobre el campanar del convent de les Recollides de Santa Maria Magdalena. Aquesta part del carrer Pelai és molt tranquil, cosa que contrasta amb la resta dels carrers del veïnat. La cuina està integrada a l'àrea social i és en ELE en color blanc amb topall de pedra. Compte amb parament complet per a 6 persones i electrodomèstics moderns (cuina, campana, rentavaixelles, nevera/congelador). Té un mirall de fons que reflecteix la llum que entra pels finestrals del saló. Pel passadís de tornada a l'entrada i passant la segona habitació, se'n va cap als banys (primer hi ha lavabo, i contigu hi ha el bany amb plat de dutxa i un bonic moble en fusta). Al fons hi ha el dormitori principal amb llit de 1.50, tauleta de nit, i un escriptori de fusta antiga amb un llum de lectura. Té armaris de paret i cortines fosques. Al fons de l'habitació a l'esquerra hi ha l'armari tancat amb rentadora i caldera.

Justicia, Madrid: Ubicació y localitzaciò de este pis en Justicia, Madrid

Situat al carrer Pelai, al bohemi i vibrant Barri de Chueca, comparat amb el SOHO de Nova York, envoltat de meravellosos restaurants, botigues, teatres, comerços amb productes exclusius, bars i una gran diversitat cultural. El popular barri de Chueca amaga als seus carrers estrets i empedrats, places, mercats, terrasses i singulars edificis amb façanes elegants del segle XIX que es barregen amb el modern d'una zona pintoresca de la ciutat. El barri compta amb fàcil accés de transport públic, i amb les estacions properes de metro Chueca, Gran Via i Alonso Martínez. A només 5 carrers es troba l'estació de Metro/Rodalies de Recoletos.

LLOCS D'INTERÈS PROPERS

Carrers Gran Via i Alcalá, Popular Plaça de Chueca, Passeig de Recoletos, carrers comercials de Fuencarral, Fernando VI i Barquillo, Cercle de Belles Arts, Plaça Pedro Zerolo, Plaça del Rei, Casa de les Set Xemeneies, Plaça de Santa Bàrbara, Mercat de San Antón, Mercat de Barceló, Mercat de Barceló, Mercat de Barceló, Colom, Palau de Longoria.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient EN TRÀMIT

Qualificació energètica : En tràmit

MADR67745 2.500 € al mes Pis de lloguer