Fantàstica vivenda a estrenar de 3 dormitoris, molt lluminosa i amb excel·lents qualitats, ubicada en finca amb servei de consergeria. Disposa d´ampli saló amb cuina integrada totalment equipada i dos banys complets, un d´ells en suite. Llista pa
Característiques principals del pis
- Vistes a les muntanyes
- Garatge
- Llum natural
- Aparcament
- Vistes
- Renovat
- Exterior
- Cuina oberta
- Cuina equipada
- Aire condicionat
- Plànol 80m²
El que heu de saber d'aquest pis
Lucas Fox aquesta fantàstica vivenda a estrenar, dissenyada per oferir comoditat, amplitud i una excel·lent entrada de llum natural a tots els seus espais.
L'habitatge compta amb un acollidor vestíbul d'entrada que distribueix de forma funcional les diferents estances. La zona de dia disposa d´un ampli saló-menjador amb cuina integrada en concepte obert, creant un espai modern i molt lluminós gràcies als seus grans finestrals exteriors.
La cuina es lliura completament equipada amb tots els electrodomèstics i disposa de ventilació natural.
La zona de descans es compon de tres dormitoris amb armaris de paret. El dormitori principal és doble, exterior i disposa de bany en suite. Els altres dos dormitoris, individuals, també gaudeixen de bona llum natural i comparteixen un segon bany complet.
L'habitatge destaca per les seves excel·lents qualitats: terres de tarima massissa a les estances principals i porcellànic a banys, fusteria exterior renovada amb trencament de pont tèrmic per a un òptim aïllament tèrmic i acústic, a més d'il·luminació LED de baix consum a tot l'habitatge.
La finca disposa de servei de consergeria, aportant comoditat i seguretat al dia a dia.
Despeses i subministraments: no incloses a la renda (aigua, electricitat, gas, comunitat,
etc.).
Qualificació energètica [E]
Fiança: 1 mes + 1 mes de garantia addicional.
Tipus de contracte: habitatge habitual
Un habitatge llest per entrar a viure, ideal per als que busquen estrenar llar en un espai funcional, lluminós i acuradament dissenyat.
NO ES COBRA COMISSIÓ D'AGÈNCIA.
Comercialitzat per Dils Lucas Fox (Lucas Trading, SL amb CIF B64125438), actuant com
intermediari immobiliari.
Extres
- 3 dormitoris
- 2 banys
- cuina oberta
- exterior
- saló menjador
Distribució del pis
L´habitatge es distribueix en hall d´entrada, ampli saló-menjador amb cuina integrada totalment equipada, tres dormitoris amb armaris encastats i dos banys complets, un d´ells en suite.
La Paz, Madrid: Ubicació y localitzaciò d'aquesta propietat
La pau, Madrid
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Qualificació energètica : En tràmit
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
Immoble similar de lloguer a La Paz
No és exactament el que busca?
































































































































































