Pis de 2 dormitoris dobles amb una renovació impecable i acabats moderns, de lloguer en una ubicació immillorable al barri El Borne.
Característiques principals del pis
- Vistes al mar
- Ascensor
- Sostres alts
- Parquet
- Llum natural
- Vistes
- Vestidor
- Safareig
- Renovat
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- A prop del transport públic
- Plànol 95m²
El que heu de saber d'aquest pis
Pis a El Born, de lloguer Vacacional. Minim 6 mesos, maxim 11 mesos.
Ubicat a la segona planta d'un edifici amb ascensor, aquest elegant pis es troba a l'emblemàtica plaça Pla del Palau, al bell mig del Born, un dels barris més exclusius i amb més encant del nucli antic de Barcelona.
L'habitatge ha estat completament reformat amb materials i acabats d'alta qualitat i està equipat amb mobiliari de disseny completament nou, a punt per entrar a viure.
La lluminosa zona de dia, de concepte obert, integra un ampli saló-menjador i una cuina moderna totalment equipada. Els seus grans finestrals ofereixen agradables vistes clares a la plaça, aportant una excel·lent entrada de llum natural i una sensació d'amplitud i privadesa poc habitual al centre històric de la ciutat.
La cuina destaca pel disseny contemporani, amb elegants armaris en acabat gris brillant, electrodomèstics integrats i una moderna campana extractora.
La zona de nit disposa d´un dormitori principal amb amplis armaris de paret, vistes a la plaça i bany en suite. A més, la vivenda compta amb un segon dormitori doble i un segon bany complet.
La seva ubicació és ideal per gaudir de tot l'encant del Born, envoltat de restaurants, cafeteries, comerços, galeries d'art i alguns dels llocs més emblemàtics de Barcelona. A més, és a pocs minuts del Port Vell, el parc de la Ciutadella i la platja, amb ben comunicat amb transport públic.
Un habitatge que combina disseny, confort i una ubicació privilegiada, ideal per als que busquen gaudir de Barcelona amb totes les comoditats.
Extres
- City views
- Lift
- Wooden flooring
- Natural light
- High ceilings
- Wheelchair access
- Views
- Transport nearby
- Renovated
- Open kitchen
- Heating
- Exterior
- Equipped Kitchen
- Double glazing
- Built-in wardrobes
- Alarm
- Air conditioning
Distribució del pis
Saló-menjador-cuina - 2 dormitoris dobles - 2 banys (un al dormitori principal)
El Born, Barcelona: Ubicació y localitzaciò d'aquesta propietat
Pis situat a Pla del Palau amb boniques vistes clares a la plaça. A poca distància de la platja i al barri del Born, envoltat de bars i restaurants excel·lents. És a prop de l'Estació de França i del Parc de la Ciutadella.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Consum d'energia E : 155kWh/m²/any
Emissions E : 26kg CO₂/m²/any
Índex R.P.LL
No consten dades de l’índex en aquest municipi.
Comercialitzat per Dils Lucas Fox (Lucas Trading, S.L., amb CIF B64125438), que actua com a agent immobiliari.
La informació proporcionada té una finalitat merament orientativa, es basa en les dades facilitades pel propietari i està subjecta a canvis. No constitueix una oferta contractual.
AICAT: 13225
API: 4089 
Immoble similar de lloguer a Barcelona ciutat
No és exactament el que busca?

































































































































































































































