OPO45663 590.000 € Masia en venda

Masia de 5 dormitoris amb 3,258m² de jardí en venda a Lisboa, Portugal

  • Dormitoris 5
  • Cambres de bany 3
  • Plànol 182m²
  • Dimensions del terreny 3.475m²
  • Jardí 3.258m²

Encantadora propietat situada al Parc Natural de Serras de Aire i Candeeiros. Finca amb molta privacitat, situada a l'espai protegit del Parc Natural de Serras de Aire e Candeeiros, amb un paisatge inusual i en plena comunió amb la natura.

Característiques principals de la masia

  • Vistes a les muntanyes
  • Terrassa
  • Piscina
  • Jardí
  • Llum natural
  • Zona chill-out
  • Vistes
  • Traster
  • Sistema d'alarma
  • Safareig
  • Renovat
  • Llicència turística
  • Llar de foc
  • Interior
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina oberta
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Barbacoa
  • Accés habilitat per a cadires de rodes
  • Plànol 182m²

El que heu de saber d'aquesta masia

Encantadora propietat situada al Parc Natural de les Serras de Aire i Candeeiros.
La finca, amb molta privacitat, es troba a l'àrea protegida del Parc Natural de Serras de Aire e Candeeiros, amb un paisatge insòlit i en plena comunió amb la natura, a 100 km de Lisboa i Coimbra, a 200 km de Porto, a 58 km de Ferreira do Zêzere, a 45 km de Nazaré, a 40 km de Tomar i Fátima de 20 km.

Casa tipus T5, amb 182 m2 de superfície distribuïts en dues plantes.
Casa amb cinc dormitoris (amb traster a la zona del dormitori) i tres banys, un amb banyera i dos amb dutxa. Cuina totalment equipada (nevera combinada, rentaplats, rentadora, forn elèctric, vitroceràmica i extractor), amb rebost i accés al pati.
Dues habitacions, la principal de 42,00 m2 i amb accés a un porxo de 40 m2 orientat a la gespa i a tota la zona descoberta de la propietat.
Calefacció central de gasoil
Recuperació de calor
Sistema de ventilació/renovació d'aire
Preinstal·lació de plaques solars
Wi-Fi i televisió per cable

Zona d'aparcament exterior per a cinc vehicles
Terreny amb 3.475,00 m2, jardí/gespa amb 3.258,00 m2
Hort amb arbres fruiters: tarongers, mandariners, pomeres, pereres, caquis, cirerers, alvocaters, ametllers, codonyers, magraners, llimoners, til·lers, rosers, figueres, nespres, oliveres, vinyes i moreres.
Altres arbres, arbustos i flors, alguns d'ells exclusius de la flora del Parc Natural, pins pinyons, pins nòrdics, pins marítims, agapants, suculentes, lliris silvestres, iuques, grèvols, rosers, hortènsies, sardines, ocell del paradís, etc.
Piscina amb manteniment i tractament de sal, zona de pèrgola i banc de pedra
Era amb magatzem i banc de pedra
Porxo per a barbacoes, dos trasters per a estris de jardineria, traster amb zona tècnica, caldera i dipòsit de gasoil, pou d'aigua i sistema de reg automàtic amb sensor de pluja.

La casa es ven amb tots els elements interiors (mobles, roba de llit i vaixella), així com tots els equipaments exteriors (talladora de gespa, bufador de fulles, robot netejador de piscina i altres accessoris per a piscina, estris de jardineria, carretilla, carro multiusos, gandules de piscina i els seus matalassos, taules de jardí, sofàs de porxo, etc.).
Llest per entrar a viure. Ideal per a famílies amb nens, donades les àmplies zones d'oci. Hi ha una zona més apartada de la casa, amb dues habitacions, un bany i una sala d'estar, ideal per a un espai de treball o per allotjar persones amb més privacitat, ja siguin persones grans o visites/convidats.
La casa no necessita cap obra de reforma.
La finca es troba en un petit poble de la Serra de Santo António, on es troben les famoses coves de Santo António.

Masia en venda

Distribució de la masia

  • Cinquè
  • Dos pisos
  • 185 m² de superfície bruta
  • T5
  • Dues habitacions
  • Tres banys
  • Parcel·la amb 3.475,00 m²
  • Terrassa
  • Llar de foc
  • Col·lecció
  • Calefacció central: gasoil
  • Accés exterior adaptat per a persones amb mobilitat reduïda
  • Piscina
  • Jardí

Lisboa: Ubicació y localitzaciò de esta masia en Lisboa

  • A 100 km de Lisboa
  • A 100 km de Coimbra
  • A 200 km de Porto
  • A 58 km de Ferreira do Zêzere
  • A 45 km de Nazaré
  • A 40 km de Tomar
  • A 40 km de Leiria
  • A 20 km del Santuari de Fàtima

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient E E

Consum d'energia : E
Emissions : E

OPO45663 590.000 € Masia en venda