Enorme casa del model Encinar ampliat fins als 700m2 en parcel·la de més de 4.000m2 i magnífiques vistes en un racó tranquil de Monteclaro
Característiques principals de la casa / vil·la
- Vistes a les muntanyes
- Piscina
- Jardí
- Garatge
- Parquet
- Llum natural
- Vistes a la ciutat
- Vistes
- Vista panoràmica
- Vestidor
- Traster
- Sistema d'alarma
- Seguretat
- Sala de jocs
- Safareig
- S'accepten mascotes
- Pou
- Parc infantil
- Llar de foc
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Entrada de servei
- Cuina equipada
- Comunitat tancada
- Calefacció
- Biblioteca
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- Accés habilitat per a cadires de rodes
- A prop dels col·legis internacionals
- A prop del transport públic
- Plànol 700m²
El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la
Lucas Fox s'enorgulleix de presentar una propietat exclusiva dins la urbanització de Monteclaro a Pozuelo de Alarcón.
Estem davant d'una de les parcel·les més gandes, sinó la més gran, de Monteclaro. Amb 4.140m2 de privadesa i vistes panoràmiques.
Situada en un fons de sac, el model alzinar ha estat ampliat fins a doblar-ne les dimensions originals de construcció.
Ofereix grans salons a diversos ambients fruit de la unificació amb el porxo original. També un mirador en planta baixa gràcies a un nou porxo de vidre amb vistes sobre el jardí i la natura confrontant.
La resta de la planta baixa es divideix entre una generosa cuina amb office, rebost i cambra de bugaderia, lavabo de cortesia i dormitori principal amb bany en suite i vestidor.
A la planta alta trobarem la zona de nit on tres dormitoris que conserven les característiques originals se sumen a tres més resultat d'una ampliació important a l'ala oest d'aquesta planta.
A l'exterior gaudirem de piscina de gran format, pista de tennis de dimensions reglamentàries, pèrgola amb BBQ i diversos porxos.
Aquesta és una de les finques més excepcionals de tota la urbanització que ofereix tant l'opció d'adequar els espais a la necessitat de cadascú com començar un nou projecte, però sempre amb la premissa de nombrosos espais amplis en una urbanització única amb centre comercial, col·legi internacional (Everest School) i fins i tot un club social privat.
Lhabitatge es pot visitar amb facilitat. Poseu-vos en contacte amb Lucas Fox avui mateix per telèfon o correu electrònic per organitzar una visita. Treballem 7 dies a la setmana per poder adaptar-nos a les necessitats dels nostres clients.
A més, també pot visitar-nos al nostre lounge Lucas Fox a l'avinguda d'Europa, 38 a Pozuelo per prendre una tassa de cafè i que puguem analitzar els seus requisits amb més detall i així ajudar-lo a trobar casa o inversió perfecta.
Distribució de la casa / vil·la
Planta baixa:
- Saló de diversos ambients
- Mirador de vidre
- Menjador oficial
- Cuina amb office, rebost i sortida a exteriors
- Suite principal amb vestidor i bany complet
- Lavabo de cortesia
Planta alta:
- Dos dormitoris individuals
- Dos dormitoris dobles
- Dos dormitoris molt grans
- Tres cambres de bany
- Despatx/quart de jocs
Exteriors:
- Jardí
- Piscina
- Porxo
- Pèrgol amb BBQ
- Pista de tennis
- Aparcament per a fins a 4 vehicles
Pozuelo, Madrid: Ubicació y localitzaciò d'aquesta propietat
Pozuelo és un dels barris amb més renda per càpita, assegurances i prestigioses de l'oest de Madrid. Ofereix un excel·lent estil de vida i escoles internacionals, així com una bona infraestructura i està envoltat de boscos de pins.
L'habitatge està ubicat a l'exclusiva comunitat tancada de Monteclaro, ideal per a famílies, que compta amb vigilància les 24 hores, un club social, piscines, cafeteries, camp de futbol i pistes de tennis i pàdel.
Monteclaro està molt ben connectat amb la infraestructura local de Madrid amb accés a la M-40, M-500 i M-503 en 4 minuts amb cotxe.
L'Everest School és just a l'entrada del barri, encara que la majoria de les escoles internacionals més importants, com l'English Montessori School, la Kensington School, l'American School of Madrid, l'Aquines American School o la British Council School, per nomenar-ne només algunes, són a 10 minuts amb cotxe.
Hi ha una parada d´autobús amb connexió directa, molt freqüent, a Pozuelo, Majadahonda i Moncloa.
A l´entrada del barri hi ha un centre comercial amb una gran botiga de queviures. Els centres comercials més grans de Majadahonda són a 5 minuts amb cotxe.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Qualificació energètica : En tràmit
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
Immobles similars Pozuelo
No és exactament el que busca?



























































































































































































































































































