Proprietat Nova
POZ69583 3.300.000 € Casa / Vil·la en venda

Casa / vil·la en excel·lents condicions de 7 dormitoris en venda a Pozuelo, Madrid

  • Dormitoris 7
  • Cambres de bany 5
  • Plànol 700m²
  • Dimensions del terreny 4.140m²

Enorme casa del model Encinar ampliat fins als 700m2 en parcel·la de més de 4.000m2 i magnífiques vistes en un racó tranquil de Monteclaro

Característiques principals de la casa / vil·la

  • Vistes a les muntanyes
  • Piscina
  • Jardí
  • Garatge
  • Parquet
  • Llum natural
  • Vistes a la ciutat
  • Vistes
  • Vista panoràmica
  • Vestidor
  • Traster
  • Sistema d'alarma
  • Seguretat
  • Sala de jocs
  • Safareig
  • S'accepten mascotes
  • Pou
  • Parc infantil
  • Llar de foc
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Entrada de servei
  • Cuina equipada
  • Comunitat tancada
  • Calefacció
  • Biblioteca
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • Accés habilitat per a cadires de rodes
  • A prop dels col·legis internacionals
  • A prop del transport públic
  • Plànol 700m²

El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la

Lucas Fox s'enorgulleix de presentar una propietat exclusiva dins la urbanització de Monteclaro a Pozuelo de Alarcón.

Estem davant d'una de les parcel·les més gandes, sinó la més gran, de Monteclaro. Amb 4.140m2 de privadesa i vistes panoràmiques.

Situada en un fons de sac, el model alzinar ha estat ampliat fins a doblar-ne les dimensions originals de construcció.
Ofereix grans salons a diversos ambients fruit de la unificació amb el porxo original. També un mirador en planta baixa gràcies a un nou porxo de vidre amb vistes sobre el jardí i la natura confrontant.

La resta de la planta baixa es divideix entre una generosa cuina amb office, rebost i cambra de bugaderia, lavabo de cortesia i dormitori principal amb bany en suite i vestidor.

A la planta alta trobarem la zona de nit on tres dormitoris que conserven les característiques originals se sumen a tres més resultat d'una ampliació important a l'ala oest d'aquesta planta.

A l'exterior gaudirem de piscina de gran format, pista de tennis de dimensions reglamentàries, pèrgola amb BBQ i diversos porxos.

Aquesta és una de les finques més excepcionals de tota la urbanització que ofereix tant l'opció d'adequar els espais a la necessitat de cadascú com començar un nou projecte, però sempre amb la premissa de nombrosos espais amplis en una urbanització única amb centre comercial, col·legi internacional (Everest School) i fins i tot un club social privat.

Lhabitatge es pot visitar amb facilitat. Poseu-vos en contacte amb Lucas Fox avui mateix per telèfon o correu electrònic per organitzar una visita. Treballem 7 dies a la setmana per poder adaptar-nos a les necessitats dels nostres clients.

A més, també pot visitar-nos al nostre lounge Lucas Fox a l'avinguda d'Europa, 38 a Pozuelo per prendre una tassa de cafè i que puguem analitzar els seus requisits amb més detall i així ajudar-lo a trobar casa o inversió perfecta.

Casa / Vil·la en venda

Distribució de la casa / vil·la

Planta baixa:
- Saló de diversos ambients
- Mirador de vidre
- Menjador oficial
- Cuina amb office, rebost i sortida a exteriors
- Suite principal amb vestidor i bany complet
- Lavabo de cortesia

Planta alta:
- Dos dormitoris individuals
- Dos dormitoris dobles
- Dos dormitoris molt grans
- Tres cambres de bany
- Despatx/quart de jocs

Exteriors:
- Jardí
- Piscina
- Porxo
- Pèrgol amb BBQ
- Pista de tennis
- Aparcament per a fins a 4 vehicles


Pozuelo, Madrid: Ubicació y localitzaciò d'aquesta propietat

Pozuelo és un dels barris amb més renda per càpita, assegurances i prestigioses de l'oest de Madrid. Ofereix un excel·lent estil de vida i escoles internacionals, així com una bona infraestructura i està envoltat de boscos de pins.

L'habitatge està ubicat a l'exclusiva comunitat tancada de Monteclaro, ideal per a famílies, que compta amb vigilància les 24 hores, un club social, piscines, cafeteries, camp de futbol i pistes de tennis i pàdel.

Monteclaro està molt ben connectat amb la infraestructura local de Madrid amb accés a la M-40, M-500 i M-503 en 4 minuts amb cotxe.

L'Everest School és just a l'entrada del barri, encara que la majoria de les escoles internacionals més importants, com l'English Montessori School, la Kensington School, l'American School of Madrid, l'Aquines American School o la British Council School, per nomenar-ne només algunes, són a 10 minuts amb cotxe.

Hi ha una parada d´autobús amb connexió directa, molt freqüent, a Pozuelo, Majadahonda i Moncloa.

A l´entrada del barri hi ha un centre comercial amb una gran botiga de queviures. Els centres comercials més grans de Majadahonda són a 5 minuts amb cotxe.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient EN TRÀMIT

Qualificació energètica : En tràmit

POZ69583 3.300.000 € Casa / Vil·la en venda