Preciosa casa completament reformada en una parcel·la molt privada de 1.530 m² en venda a la exclusiva urbanització Monteclaro.
Característiques principals de la casa / vil·la
- Terrassa
- Piscina
- Jardí
- Garatge
- Parquet
- Llum natural
- Edifici modernista
- Aparcament
- Zona chill-out
- Vestidor
- Traster
- Safareig
- S'accepten mascotes
- Plafons solars
- Interior
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina oberta
- Cuina equipada
- Calefacció
- Balcó
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- A prop del transport públic
- Plànol 479m²
El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la
Lucas Fox s'enorgulleix de presentar aquesta lluminosa i acollidora casa moderna a la zona més privada de l'exclusiva urbanització Monteclaro.
Aquesta casa completament reformada amb les millors qualitats, compta amb grans finestrals i acabats d'alta qualitat i ofereix una gran privadesa, molt a prop del club social al racó més tranquil de la urbanització.
Característiques principals:
- Sòl radiant/refrigerant hidràulic.
- Aerotèrmia.
- Aire condicionat per conductes.
- Xemeneia de gas amb llar a 3 costats.
- Plaques solars.
- Tir d´escala nou amb esglaons volats i vidre.
- Piscina desbordant amb circuit d´aigua calenta.
- Sauna/jacuzzi.
- Terres, cuina, banys, vestidor principal i armaris de BANNI.
- Electrodomèstics NEFF.
- Vídeo porter i circuit de càmeres de seguretat.
- Fusteria d'alumini oscil·lobatent amb vidre doble vidre CORTIT lacat en blanc amb persiana d'alumini tèrmic.
L´impecable jardí davanter ens condueix al porxo d´entrada, que dóna pas a un ampli i lluminós rebedor. Des d'allà accedim al saló principal i al menjador, tots dos espais oberts i banyats per la llum natural que entra a través d'un gran finestral amb vista sobre el jardí i la piscina. A l'esquerra hi ha la cuina, també connectada amb el menjador. De dimensions generoses, destaca pel seu abundant espai d'emmagatzematge i una gran illa central que funciona també com a pràctic menjador diari.
Al costat oposat de la planta baixa, trobarem una sala d'estar acollidora i còmoda, a més d'un gran despatx. La planta es completa amb un lavabo de cortesia, una habitació de servei amb bany en suite, i una pràctica zona de bugaderia i emmagatzematge que aporta funcionalitat al dia a dia.
A la planta superior hi ha dos amplis dormitoris amb banys en suite, incloent l'espectacular suite principal, que a més compta amb un elegant vestidor i una meravellosa terrassa privada amb jacuzzi. Totes les habitacions destaquen pels acabats de luxe i una acurada atenció al detall, que combinen elegància i funcionalitat. La planta es completa amb dos dormitoris addicionals que comparteixen un bany complet.
A l'exterior, destaca un cuidat jardí perimetral amb disseny paisatgístic i il·luminació, que aporta privadesa i bellesa a cada racó. La joia de l´espai és una espectacular piscina desbordant amb circuit d´aigua calenta, ideal per gaudir tot l´any. Hi ha dues construccions auxiliars: un gimnàs amb sauna & bany complet i un aparcament tancat per a dos cotxes grans i molt despai demmagatzematge.
Pel que fa a qualitats, l'habitatge compta amb un aïllament tèrmic i acústic excel·lent gràcies a la impermeabilització amb llana de roca sota coberta. Disposa d´una coberta amb teula plana de formigó i fusteria d´alumini oscil·lobatent CORTIZO en color blanc, amb doble vidre i persianes tèrmiques d´alumini.
L'eficiència energètica és una altra de les seves grans característiques: incorpora panells solars, sistema d'aerotèrmia, aire condicionat per conductes, terra radiant i refrescant hidràulic, a més d'il·luminació LED a tot l'habitatge.
Estem, en definitiva, davant d'un habitatge excepcional on el luxe i l'elegància es combinen a la perfecció amb la tranquil·litat i el confort. Tot això a un pas del club social Monteclaro, centre comercial i Col·legi Everest.
Lhabitatge es pot visitar amb facilitat. Poseu-vos en contacte amb Lucas Fox avui mateix per telèfon o correu electrònic per organitzar una visita. Treballem 7 dies a la setmana per poder adaptar-nos a les necessitats dels nostres clients. A més, també pot visitar-nos al nostre lounge Lucas Fox a l'avinguda d'Europa, 38 a Pozuelo per prendre una tassa de cafè i que puguem analitzar els seus requisits amb més detall i així ajudar-lo a trobar casa o inversió perfecta.
Captació exclusiva
Propietat només disponible a Lucas Fox

Extres
- Sòl radiant/refrigerant hidràulic.
- Aerotèrmia.
- Aire condicionat per conductes.
- Xemeneia de gas amb llar a 3 costats.
- Plaques solars.
- Tir d´escala nou amb esglaons volats i vidre.
- Piscina desbordant amb circuit d´aigua calenta.
- Sauna/jacuzzi.
- Terres, cuina, banys, vestidor principal i armaris de BANNI.
- Electrodomèstics NEFF.
- Vídeo porter i circuit de càmeres de seguretat.
- Fusteria d'alumini oscil·lobatent amb vidre doble vidre CORTIT lacat en blanc amb persiana d'alumini tèrmic.
- Coberta amb teula plana de formigó.
- Aïllament i impermeabilització de llana de roca sota coberta.
- Il·luminació LED.
- Enllumenat exterior i paisatgisme al jardí.
Distribució de la casa / vil·la
Planta principal
- Rebedor
- Saló gran amb menjador
- Sala d'estar
- Estudi
- Cuina gran
- Zona de servei (habitació amb bany en suite)
- Cambra de bugaderia i emmagatzematge.
- Lavabo de cortesia
Planta superior
- Dormitori principal amb bany complet, vestidor, terrassa i jacuzzi.
- Dormitori amb bany en suite.
- 2 dormitoris amb bany complet compartit.
Exterior
- Jardí principal
- Piscina
- Garatge
Pozuelo, Madrid: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Pozuelo, Madrid
Pozuelo és un dels barris amb més renda per càpita, assegurances i prestigioses de l'oest de Madrid. Ofereix un excel·lent estil de vida i escoles internacionals, així com una bona infraestructura i està envoltat de boscos de pins.
L'habitatge està ubicat a l'exclusiva comunitat tancada de Monteclaro, ideal per a famílies, que compta amb vigilància les 24 hores, un club social, piscines, cafeteries, camp de futbol i pistes de tennis i pàdel.
Monteclaro està molt ben connectat amb la infraestructura local de Madrid amb accés a la M-40, M-500 i M-503 en 4 minuts amb cotxe.
L'Everest School és just a l'entrada del barri, encara que la majoria de les escoles internacionals més importants, com l'English Montessori School, la Kensington School, l'American School of Madrid, l'Aquines American School o la British Council School, per nomenar-ne només algunes, són a 10 minuts amb cotxe.
Hi ha una parada d´autobús amb connexió directa, molt freqüent, a Pozuelo, Majadahonda i Moncloa.
A l´entrada del barri hi ha un centre comercial amb una gran botiga de queviures. Els centres comercials més grans de Majadahonda són a 5 minuts amb cotxe.
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
Immobles similars Pozuelo
No és exactament el que busca?