Proprietat Nova
MAD71433 1.125.000 € Pis en venda

Pis excel·lent de 4 dormitoris amb 116m² de jardí en venda a Majadahonda, Madrid

  • Dormitoris 4
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 148m²
  • Jardí 116m²

Lluminós i ampli baix amb jardí amb porxo i pèrgola amb una distribució optimitzada al saló, menjador i cuina en concepte obert, 4 dormitoris i plaça de garatge en venda a urbanització amb piscina, pista de pàdel i consergeria a Majadahonda.

Característiques principals del pis

  • Terrassa
  • Piscina
  • Servei de consergeria
  • Garatge
  • Pista de pàdel
  • Llum natural
  • Terrassa comunitària
  • Zona chill-out
  • Sistema d'alarma
  • Renovat
  • Muntacàrregues
  • Exterior
  • Cuina oberta
  • Cuina equipada
  • Aire condicionat
  • Plànol 148m²
  • Superfície construïda 176m²
  • Superfície útil 148m²
  • Zona comunitària 148m²

El que heu de saber d'aquest pis

Exclusiu baix amb jardí en venda a l'exclusiva zona de la Muntanya del Pilar, dins del terme municipal de Majadahonda, ubicat en una de les àrees més demandades. La propietat se situa en un entorn que combina tranquil·litat, proximitat a serveis i excel·lents connexions, convertint-la en una oportunitat especialment atractiva tant com a residència principal com a inversió.

L'habitatge compta amb una superfície de 176 m² construïts (148m² útils), essent aquestes superfícies aproximades, distribuïts en 4 dormitoris i 2 banys (3 en origen. Opció senzilla de recuperar el tercer). El disseny ha estat concebut per optimitzar la funcionalitat i l'entrada de llum natural, oferint una distribució equilibrada i espais amplis i ben connectats.

Destaquen especialment el jardí de 116 m² amb porxo de sortida, zona de pèrgola, i terrassa que envolta la vivenda amb una orientació est i sud que li garanteix lluminositat al llarg de tot el dia. La propietat va ser reformada íntegrament el 2022 amb un disseny obert i amb altes qualitats, que aporten un alt nivell de confort i qualitat de vida, a més de permetre entrar-hi a viure sense necessitat d'actualitzacions. Les característiques descrites poden ser objecte de verificació.

Qualificació energètica D

Inclou una plaça de garatge (possibilitat d'adquirir-ne una segona), traster, zones comunes, piscina, pista de pàdel i zones enjardinades, que es descriuen de forma independent i aporten un valor afegit significatiu al conjunt.

El preu de venda és de 1.125.000 €.

Els impostos aplicables (ITP/IVA/AJD), així com les despeses notarials, registrals i altres costos associats a la compravenda, no estan inclosos en el preu.

El cost total de ladquisició podrà variar en funció del perfil del comprador i de les condicions de loperació, podent ser detallat a sol·licitud de linteressat.

Comercialitzat per Dils Lucas Fox (Lucas Trading, SL amb CIF B64125438), actuant com a intermediari immobiliari, amb adreça fiscal al Carrer Serrano nº 8 Local 3 28001, Madrid

La informació facilitada és merament informativa, basada en dades proporcionades per la propietat, i pot estar subjecta a modificacions. No és oferta contractual.

En compliment de les obligacions d'informació previstes a la Llei 10/2025 de serveis d'atenció a la clientela i transparència, es fa constar que les despeses de notaria i registre, així com l'impost de transmissions patrimonials (ITP) de la comunitat autònoma on s'ubica l'immoble, no estan incloses en el preu.

Pis en venda

Extres

  • Sota una sola planta
  • Reformat
  • Concepte obert, cuina americana. L'illa és movible. Es pot recol·locar o ser substituïda per taula de menjador
  • Jardí
  • Pèrgola
  • Caseta de jardí oara emmagatzematge
  • Molt lluminós
  • Porxo i terrassa
  • Aire condicionat
  • Zones comunes amb jardins, piscina i pista de pàdel
  • Servei de consergeria
  • Traster
  • 1 plaça de garatge

Distribució del pis

Planta principal

  • Rebedor d'entrada
  • Saló-menjador amb sortida al porxo, terrassa i jardí amb pèrgola
  • Cuina oberta
  • Dormitori principal amb bany privat
  • 3 dormitoris amb armaris de paret
  • Bany
  • Opció de recuperar un tercer bany o lavabo)

Majadahonda, Madrid: Ubicació y localitzaciò d'aquesta propietat

Aquest habitatge s'ubica a l'exclusiva i tranquil·la zona de Monte del Pilar. Monte del Pilar forma part d'una de les extensions més grans de bosc mediterrani de la zona, amb més de 800 hectàrees protegides, per la qual cosa està envoltat de natura. És ideal per passejar, desconnectar, fer esport o gaudir en família sense sortir de l'entorn.

Majadahonda és una de les zones més demanades i valorades de la Comunitat de Madrid, gràcies a la seva qualitat de vida i serveis. Gaudeix d'una àmplia oferta gastronòmica i d'oci, amb comerços, col·legis i universitats de prestigi, així com excel·lents centres sanitaris com l'Hospital Universitari Puerta de Hierro i l'Hospital FREMAP. En el dia a dia, ofereix la comoditat de tenir tots els serveis a un pas, inclòs el centre comercial Monte del Pilar, amb supermercat, restauració, botigues i múltiples serveis.

A més, està perfectament connectada, amb autobusos directes a Madrid (Moncloa), amb l'estació de Rodalies a pocs minuts i amb accessos ràpids a la A-6, M-40 i M-50. A més, l'aeroport Adolfo Suárez Madrid-Barajas és a només 30-35 minuts.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient EN TRÀMIT

Qualificació energètica : En tràmit

Comercialitzat per Dils Lucas Fox (Lucas Trading, S.L., amb CIF B64125438), que actua com a agent immobiliari.

La informació proporcionada té una finalitat merament orientativa, es basa en les dades facilitades pel propietari i està subjecta a canvis. No constitueix una oferta contractual.

MAD71433 1.125.000 € Pis en venda