Proprietat Nova
MAD66330 239.000 € Parcel·la en venda

Parcel·la en excel·lents condicions en venda a Fuente el Saz de Jarama, Madrid

  • Plànol 1.211m²
  • Dimensions del terreny 1.211m²

Magnífica parcel·la elevada amb vistes al pantà de la Pinilla a la Vall de Lozoya. Urbanitzable amb projecte autoritzat per a habitatge de luxe. Té 1.211 metres quadrats. Ideal per als amants de la natura a 50 minuts de Madrid.

Característiques principals de la parcel·la

  • Vistes a les muntanyes
  • Jardí
  • Vistes a la ciutat
  • Vistes
  • Vista panoràmica
  • Plànol 1.211m²

El que heu de saber d'aquesta parcel·la

Dils Lucas Fox presenta una gran oportunitat: una parcel·la única, una de les últimes disponibles, amb vistes sobre l'embassament de la Vall del Lozoya, l'autèntica joia de la Serra de Guadarrama a 50 minuts de Madrid. Un tresor natural entre pinedes silvestres i rouredes, prats i terres de cultiu acotades per murs de pedra sota el vol del voltor negre.

Aquesta finca elevada amb vistes clares davant de l'embassament, té 1.211 metres quadrats. Es troba al carrer de Las Cuestas. És urbanitzable, amb possibilitat immediata de sol·licitar cèdula urbanística a l'Ajuntament: La connexió de llum ja està realitzada i s'ofereix amb un projecte d'habitatge de luxe aprovat per la Mancomunitat de Lozoya, l'organisme que regula el desenvolupament urbanístic de la Serra Nord de Madrid.

Aquestes condicions garanteixen un nivell de seguretat jurídica i avançada que avui és pràcticament impossible de trobar. Presentem renders del projecte de construcció esmentat d'un habitatge d'arquitectura singular, concebut per integrar-se al paisatge i treure el cap a l'embassament mitjançant grans finestrals panoràmics. Un projecte per a una casa veritablement icònica en un enclavament protegit de valor incalculable, al bell mig del Parc Nacional de la Serra de Guadarrama.

Parcel·la en venda

Extres

Finca elevada

Amb vistes clares davant de l'embassament

1.211 metres quadrats

Urbanitzable

Possibilitat immediata de sol·licitar cèdula urbanística a l'Ajuntament

Escomesa de llum realitzada

Projecte d'habitatge de luxe aprovat per la Mancomunitat de Lozoya, l'organisme que regula el desenvolupament urbanístic de la Serra Nord de Madrid.

Fuente el Saz de Jarama, Madrid: Ubicació y localitzaciò de esta parcel·la en Fuente el Saz de Jarama, Madrid

Lozoya del Valle és un dels pobles més bonics i autèntics de la Serra. Compte amb una població de 598 habitants. El travessa el riu Lozoya, represat a l'embassament de Pinilla, envoltat de naturalesa intacta, silenci, qualitat de vida… ia només 50 minuts de Madrid. Un luxe real, escàs i cada cop més demandat.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient EN TRÀMIT

Qualificació energètica : En tràmit

MAD66330 239.000 € Parcel·la en venda