Residència renovada al 2022, amb 650 m², 6 dormitoris en suite, lluminositat excepcional i un disseny actual que conserva l'elegància clàssica original.
Característiques principals de la casa / vil·la
- Vistes a les muntanyes
- Terrassa
- Piscina
- Jardí
- Garatge
- Sostres alts
- Llum natural
- Edifici modernista
- Calefacció per terra radiant
- Zona chill-out
- Vistes
- Vista panoràmica
- Vestidor
- Traster
- Sistema d'alarma
- Seguretat
- Sala de jocs
- Safareig
- S'accepten mascotes
- Renovat
- Plafons solars
- Parc infantil
- Llar de foc
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina equipada
- Calefacció
- Barbacoa
- Balcó
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- A prop dels col·legis internacionals
- A prop del transport públic
- Plànol 654m²
- Superfície construïda 654m²
El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la
Lucas Fox presenta en exclusiva aquest magnífic habitatge unifamiliar de 650 m², situat en una de les zones més tranquil·les i exclusives de Las Lomas, Boadilla del Monte, combina a la perfecció l'estètica contemporània amb una estructura clàssica acuradament preservada.
Completament renovada al 2022, ofereix un equilibri excepcional entre disseny, confort, eficiència energètica i una relació fluida amb la seva impressionant parcel·la plana de 2.550 m² orientada al sud.
La casa està organitzada en dues plantes. A la planta baixa, un ampli rebedor marca el to de la llar: llum, amplitud i materials de gran qualitat. A l'esquerra hi ha un saló elegant a dos ambients, acompanyat d'un menjador independent i una llar de foc acollidora. Els grans finestrals de terra al sostre inunden l'espai de llum natural i permeten gaudir de les vistes al jardí en qualsevol moment del dia.
Al costat del saló hi ha la cuina independent, espaiosa i funcional, amb menjador de diari, abundant emmagatzematge, rebost i sortida directa a la terrassa i al jardí.
El seu disseny actual i pràctic resulta ideal tant pel dia a dia com per reunions informals. Davant del rebedor hi ha un lavabo de cortesia. Al passadís contigu es distribueixen tres lluminosos dormitoris en suite, tots ells amb finestrals que permeten sortida directa al jardí i garanteixen privadesa i comoditat per a la família o els convidats.
En aquesta zona s'hi ubica l'escala d'accés a la planta superior. La planta alta ofereix un agradable distribuïdor que funciona com a sala d´estar addicional. A l'esquerra hi ha un dormitori de dimensions excepcionals, amb bany en suite i un espai independent que es pot destinar a vestidor, despatx o sala privada. A l'ala oposada se situen el dormitori principal —amb bany en suite, vestidor i sortida a la terrassa— i una tercera suite de grans dimensions.
Totes les habitacions d´aquesta planta gaudeixen d´accés directe a una terrassa perimetral que recorre tota la planta, oferint llum natural durant tot el dia gràcies a la seva orientació sud.
L'antic garatge ha estat reconvertit en una sala polivalent ideal com a taller, gimnàs, zona de jocs o emmagatzematge addicional. A l´exterior, l´aparcament es resol mitjançant un porxo cobert amb capacitat per a dos vehicles grans o tres mitjans.
El jardí és un dels grans atractius de la propietat. De disseny equilibrat i baix manteniment combina zones de gespa, terrasses, pedra decorativa i senders envoltats d'arbres consolidats.
La piscina d'aigua salada, de grans dimensions i equipada amb il·luminació nocturna, està protegida amb una tanca de vidre elegant que garanteix seguretat sense renunciar a l'estètica. A pocs metres, un porxo independent inclou un saló d´estiu i un bany complet, al costat d´una cuina exterior amb barbacoa d´obra, perfecta per gaudir del bon temps.
Pel que fa a qualitats, destaquen la fusteria exterior d'alumini, els terres porcellànics, la climatització per terra radiant i refrescant recolzada per aire condicionat en planta alta, l'aerotèrmia, la il·luminació LED integrada en interior i exterior, i les portes lacades en blanc que aporten harmonia i modernitat.
Tot això configura una llar eficient, acollidora i de línies netes. La ubicació és immillorable: molt propera al prestigiós club David Lloyd, al Centre Comercial Las Lomas, a escoles de referència, serveis essencials i àmplies zones verdes. Un enclavament privilegiat que ofereix privadesa, comoditat i excel·lent connexió amb Madrid.
Lhabitatge es pot visitar amb facilitat. Poseu-vos en contacte amb Lucas Fox avui mateix per telèfon o correu electrònic per organitzar una visita. Treballem 7 dies a la setmana per poder adaptar-nos a les necessitats dels nostres clients.
A més, també pot visitar-nos al nostre lounge Lucas Fox a l'avinguda d'Europa, 38 a Pozuelo per prendre una tassa de cafè i que puguem analitzar els seus requisits amb més detall i així ajudar-lo a trobar casa o inversió perfecta
Captació exclusiva
Propietat només disponible a Lucas Fox
Distribució de la casa / vil·la
PLANTA BAIXA
· Vestíbul ampli amb vistes directes al jardí i accés central al passadís principal.
· Gran saló de dos ambients amb finestrals de terra a sostre:
· Zona principal amb xemeneia
· Sala addicional
· Menjador formal integrat
· Cuina independent renovada amb menjador de diari, electrodomèstics d´alta gamma, àmplia capacitat d´emmagatzematge, rebost i sortida directa a terrassa i jardí.
· Lavabo de cortesia al costat del vestíbul.
· Passadís principal amb tres dormitoris en suite, tots amb llum natural i accés directe al jardí.
· Escala d'accés a planta superior.
PRIMERA PLANTA
· Gran distribuïdor obert, ideal com a sala d'estar o zona familiar.
· Ala esquerra:
· Dormitori molt ampli en suite amb vestidor/zona d'estudi/saleta privada i bany complet.
· Ala dreta:
·Dormitori principal amb vestidor independent, bany en suite i sortida a terrassa.
·Tercera suite, també de grans dimensions i amb sortida a la terrassa.
· Totes les estances tenen accés a la terrassa perimetral amb vistes al jardí i la piscina.
ZONA ANNEXA I EXTERIORS
· Sala polivalent a l'antic garatge: ideal com a taller, gimnàs, sala de jocs o emmagatzematge.
· Aparcament exterior cobert per a 2 vehicles grans o 3 mitjans.
· Jardí de disseny en parcel·la de 2.550 m² amb piscina d'aigua salada, a prop de vidre, il·luminació nocturna, zones de gespa, terrasses i senders.
· Porxo exterior amb saló d'estiu i bany complet.
Cuina exterior independent amb barbacoa d´obra.
Boadilla del Monte, Madrid: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Boadilla del Monte, Madrid
Las Lomas és una de les urbanitzacions més exclusives i demandades de Boadilla del Monte, situada a tan sols 20 quilòmetres de Madrid. Es caracteritza pel seu entorn natural, amb abundant arbreda i àmplies zones verdes que aporten tranquil·litat.
Aquí predominen els xalets independents de luxe construïts en grans parcel·les, amb amplis espais exteriors amb jardins, piscines i zones d'esbarjo. Els habitatges d'estils arquitectònics variats des de clàssics a moderns estan dissenyats amb acabats d'alta qualitat i distribucions pensades per maximitzar la comoditat i el confort.
La urbanització compta amb seguretat privada 24 hores i controls daccés. Las Lomas està especialment orientada a famílies, ja que és a prop de col·legis internacionals i nacionals de prestigi, com el Col·legi Verge d'Europa o el St. Michael's School. A més, als voltants, hi ha diverses instal·lacions esportives i d'oci, com ara clubs de tennis, centres eqüestres i camps de golf, així com serveis essencials com a centres de salut.
La ubicació és un altre dels grans atractius, ja que combina la tranquil·litat d'un entorn residencial amb bones connexions a Madrid i altres zones de la Comunitat. A través de la M-50 i la M-503, s'accedeix ràpidament tant a la capital com a Pozuelo i Majadahonda, on hi ha una oferta comercial i d'oci de primer nivell, com al centre comercial Centre Oest.
Tot plegat fa de Las Lomas el lloc ideal per als que busquen un estil de vida d'alta qualitat, envoltats de natura, en una zona segura i perfectament connectada.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Qualificació energètica : En tràmit
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
Immobles similars Boadilla del Monte
No és exactament el que busca?









































































































































































































































































































































































