Exclusiu àtic dúplex amb vistes panoràmiques, orientació sud, garatge tancat, grans terrasses i piscina climatitzada en venda a Sant Sebastià.
Característiques principals del pis
- Vistes a les muntanyes
- Terrassa
- Piscina climatitzada
- Jardí
- Garatge
- Ascensor
- Parquet
- Llum natural
- Zona chill-out
- Vistes a la ciutat
- Vista panoràmica
- Sistema domòtic
- Sistema d'alarma
- Llar de foc
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina oberta
- Cuina equipada
- Calefacció
- Biblioteca
- Barbacoa
- Armaris encastats
- A prop del transport públic
- Plànol 155m²
- Superfície construïda 155m²
- Superfície útil 95m²
El que heu de saber d'aquest pis
Lucas Fox presenta en exclusiva aquest imponent i luxós pis, un àtic dúplex a una de les zones residencials més demandades de Sant Sebastià. Se situa en un edifici modern construït el 2016, amb impressionants zones comunes i ascensor a cota zero amb accés directe al garatge tancat, amb places disponibles que es venen per separat per un valor de 55.000€.
La propietat és completament exterior i gaudeix d´una excel·lent orientació sud, est i oest, per la qual cosa gaudeix d´abundant llum natural durant tot el dia. La seva cuidada distribució es desenvolupa perfectament a zones de dia i de nit.
A la planta principal, s'ofereix un ampli i acollidor saló, que compta amb llar de foc de bioetanol i accés directe a una magnífica terrassa de 35 m² a la cantonada i amb vistes panoràmiques a muntanya i ciutat. En aquesta mateixa estada, es presenta una elegant cuina oberta de disseny, totalment equipada amb taulells i electrodomèstics de gamma alta.
La zona de nit disposa de tres dormitoris dobles, un amb accés a la terrassa privada. El dormitori principal té bany privat. A més, ofereix un segon bany per a la resta de dormitoris. El vestíbul d´entrada incorpora una llibreria amb zona d´estudi aprofitant de forma creativa l´espai sota l´escala d´accés al terrat.
A la planta superior, a la qual s'accedeix al costat d'un preciós mosaic decoratiu, hi ha una terrassa espectacular de 85 m², equipada amb barbacoa, tendal elèctric, zona chill-out i piscina climatitzada, des d'on es pot gaudir de vistes panoràmiques de tota la ciutat.
El barri compta amb totes les comoditats necessàries: col·legis, supermercats, comerços, terrasses, poliesportiu, grans parcs i zones verdes, així com connexions de transport amb parada d´autobús i estació de tren. L´edifici disposa a més d´una àrea d´aparcament de bicicletes privat per a tots els veïns.
Una propietat única, ideal per als que busquen un habitatge exclusiu amb grans espais exteriors, piscina privada i vistes obertes, en una de les zones més demanades de la ciutat.
Captació exclusiva
Propietat només disponible a Lucas Fox
Extres
- Dúplex
- Acabats de luxe
- Grans terrasses privades
- Cuina equipada
- Piscina climatitzada
- Vistes panoràmiques
- Garatge tancat
- Ascensor cota zero
- Tendal elèctric
- Xemeneia bioetanol
Distribució del pis
- Rebedor amb zona d'estudi
- Cuina oberta
- Saló exterior amb xemeneia
- 2 dormitoris dobles
- Bany complets
- Dormitori principal amb bany privat
- Terrasses a 2 nivells
San Sebastián, Basque Country: Ubicació y localitzaciò de este pis en San Sebastián, Basque Country
Riberes de Loiola és un dels barris més moderns i dinàmics de Sant Sebastià. Es tracta d'un tranquil barri residencial, ben planificat i envoltat pel riu, amb àmplies zones verdes, passejades per als vianants i una excel·lent connexió amb el centre de la ciutat. Una ubicació ideal que combina qualitat de vida, serveis i alt potencial de revaloració.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Consum d'energia E : 30.7kWh/m²/any
Emissions E : 145.9kg CO₂/m²/any
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
Immobles similars San Sebastián
No és exactament el que busca?




































































































































