Sis parcel·les espectaculars que sumen 29.023 m2 - ideal per a inversors en venda a Sant Cugat del Vallès, Barcelona
Característiques principals de la parcel·la
- Vistes a les muntanyes
- Jardí
- Garatge
- Llum natural
- Vistes
- Sistema d'alarma
- Seguretat
- Exterior
- A prop dels col·legis internacionals
El que heu de saber d'aquesta parcel·la
Lucas Fox té el plaer de presentar aquesta magnífica propietat IDEAL PER A INVERSORS.
Aquesta propietat es distribueix en 6 parcel·les que sumen 29.023 m2, totalment tancats i que formen una mateixa finca matriu.
Accedim a la finca per un camí privat amb barrera automàtica de seguretat.
Un cop a dins, ens trobem amb la porta principal que ens comunica amb dues edificacions de formigó amb 15 anys d'antiguitat. Una edificació de 240 m2 de quadres per a cavalls i espais de magatzem. L´altra edificació és de 80 m2. on vivia el guarda.
La finca compta amb PERMÍS D'EXPLOTACIÓ RAMADERA.
El molí ens proporciona llum, la finca té servei d'internet.
La parcel·la també ofereix arbres fruiters, oliveres i un pou de 100 metres de profunditat l'aigua del qual té una qualitat extraordinària.
Es destaca la privadesa de la finca, ja que no hi ha veïns propers, juntament amb la seva extrema seguretat gràcies als seus sistemes de vigilància per càmeres amb avís immediat a la policia.
Per obtenir més informació, fer visites i per visualitzar el vídeo de la finca, no dubteu a posar-vos en contacte amb nosaltres.

Extres
- Cavallerisses 240 m2
- Guarda 80 m2
- Molí
- Barrera de Seguretat
- Sistema de vigilància
- Segona mà/bon estat
- Orientació oest
Distribució de la parcel·la
- 6 parcel·les
- Edificació de 80 m²
- Edificació de 240 m² Cavallerisses
Sant Cugat centre, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de esta parcel·la en Sant Cugat centre, Barcelona
Aquesta finca gaudeix d´una ubicació extraordinària i exclusiva amb accés directe des de carretera i per un camí privat. És a només 20 minuts de Barcelona ia 6 minuts del centre de Sant Cugat del Vallès.
Sant Cugat ofereix tot allò necessari per al dia a dia, amb una gran oferta de col·legis internacionals, centres comercials, mercats, botigues, restaurants i activitats culturals.
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
Immobles similars Sant Cugat
No és exactament el que busca?