Propietat en exclusiva
STC62886 2.350.000 € Casa / Vil·la en venda

Casa / vil·la en excel·lents condicions de 5 dormitoris amb 1,094m² de jardí en venda a Golf-Can Trabal

  • Dormitoris 5
  • Cambres de bany 7
  • Plànol 338m²
  • Dimensions del terreny 1.301m²
  • Jardí 1.094m²

Casa / vila en excel·lents condicions de 5 dormitoris en suite amb vestidor, jardí de 1.094 m2 amb piscina en venda a Golf-Can Trabal

Característiques principals de la casa / vil·la

  • Vistes a les muntanyes
  • Piscina climatitzada
  • Piscina
  • Jardí
  • Llum natural
  • Zona chill-out
  • Vistes
  • Vestidor
  • Traster
  • Sistema d'alarma
  • Safareig
  • S'accepten mascotes
  • Plafons solars
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Barbacoa
  • Aire condicionat
  • A prop dels col·legis internacionals
  • Plànol 338m²
  • Superfície construïda 311m²
  • Superfície útil 199m²

El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la

Lucas Fox presenta aquesta espectacular casa de 338 m² construïda el 2020 sobre una àmplia parcel·la de 1.301 m², ubicada a la prestigiosa zona residencial de Golf – Can Trabal, a Sant Cugat del Vallès. Un habitatge modern, lluminosa i eficient, dissenyat per oferir el màxim confort i una excel·lent qualitat de vida.

La casa es distribueix en dues plantes.

A la planta baixa ens rep un ampli vestíbul amb lavabo de cortesia. A continuació, trobem un gran saló menjador amb finestrals de terra a sostre que inunden l'espai de llum natural, ofereixen vistes clares al jardí i tenen sortida directa al porxo ia la piscina climatitzada. El menjador, connectat al saló, és ideal per a reunions familiars i socials. En aquesta mateixa planta s'ubiquen dos dormitoris dobles en suite amb bany complet, un amb vestidor i l'altre amb armaris encastats.

La cuina office és molt àmplia i funcional, equipada amb illa central, rebost independent i sortida directa al porxo. Està connectada a la zona de rentat amb sortida a l´exterior.

A la primera planta hi ha el dormitori principal en suite, amb vestidor, zona d'emmagatzematge per a roba blanca. A més, la planta ofereix dos dormitoris dobles més, tots dos en suite amb vestidor, que garanteixen comoditat i privadesa a tota la família.

A l'exterior, l'habitatge compta amb un jardí amb zona d'hort, porxo amb espai de barbacoa, traster, sala de màquines i un bany amb dutxa per donar servei a la piscina i la zona exterior.

La casa disposa de plaques solars, totes les instal·lacions són elèctriques, compta amb una piscina climatitzada i ha obtingut la qualificació energètica A, cosa que garanteix la màxima eficiència i sostenibilitat. La climatització és per bomba de freda calor a totes les estances.

Un habitatge únic, en una ubicació privilegiada de Sant Cugat, perfecta per als que busquen luxe, tranquil·litat i proximitat a tots els serveis.

Captació exclusiva

Propietat només disponible a Lucas Fox

Casa / Vil·la en venda

Extres

  • Casa independent
  • 2 plantes
  • 338 m²
  • Parcel·la de 1.301 m²
  • Construït el 2020

Distribució de la casa / vil·la

Planta Principal

  • Hall - Escala - Distribuïdor
  • Saló Menjador
  • Lavabo de cortesia
  • Cuina
  • Rebost
  • Safareig
  • Domitori convidats en suite amb vestidor
  • Dormitori en suite - actualment despatx
  • Porxo amb zona de barbacoa

Primera Planta

  • Escala - Distribuïdor
  • Dormitori Principal en suite amb vestidor
  • Dos dormitoris dobles en suite amb vestidor

Exterior

  • Piscina
  • Jardí

Golf-Can Trabal, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Golf-Can Trabal, Barcelona

Situada en una de les zones més exclusives de Sant Cugat del Vallès, Can Trabal ofereix privadesa i alhora proximitat al Golf de Sant Cugat i al centre de la ciutat.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient 8 41

Consum d'energia B : 41kWh/m²/any
Emissions A : 8kg CO₂/m²/any

STC62886 2.350.000 € Casa / Vil·la en venda