Proprietat Nova
GAV64836 2.650.000 € Casa / Vil·la en venda

Casa / vil·la en excel·lents condicions de 5 dormitoris en venda a Bellamar

  • Dormitoris 5
  • Cambres de bany 3
  • Plànol 331m²
  • Dimensions del terreny 650m²

Vila de nova construcció a Bellamar - exclusiu projecte d'arquitecte de renom

Característiques principals de la casa / vil·la

  • Vistes al mar
  • Piscina
  • Jardí
  • Llum natural
  • Edifici modernista
  • Aparcament
  • Zona chill-out
  • Vistes
  • Traster
  • Sistema d'alarma
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina equipada
  • Balcó
  • Armaris encastats
  • Aire condicionat
  • Plànol 331m²

El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la

Gaudiu de vistes panoràmiques al mar des d'aquesta vila recent construïda el 2025, dissenyada per un arquitecte català de renom. Cada detall reflecteix luxe, estil contemporani i màxima qualitat, combinant disseny, funcionalitat i privadesa.

La propietat compta amb 331 m² construïts, 5 dormitoris amplis, 3 banys complets i un saló-menjador obert amb cuina a mida, equipada amb electrodomèstics Siemens d´alta gamma i acabats premium. La llum natural omple cada estança, potenciant l'ambient mediterrani amb vista sobre el mar.

A l'exterior, gaudiu de la seva piscina de disseny, àrees chill-out i menjador a l'aire lliure, envoltat d'un jardí de baix manteniment i total privadesa. A més, compta amb terres radiants, climatització trifàsica, finestres amb aïllament tèrmic i acústic, façana ventilada i sistema de seguretat perimetral.

Casa / Vil·la en venda

Distribució de la casa / vil·la

Primera planta

  • Rebedor
  • Ampli saló-menjador
  • Cuina totalment equipada
  • Safareig
  • Dormitori doble de convidats
  • Bany complet

Segona planta

  • Dormitori principal amb bany privat
  • Dormitori doble
  • Dormitori individual
  • Bany complet

Tercera planta

  • Golfes de 50 m²

Exterior

  • Piscina de 9 × 5 m
  • Zona chill-out
  • Zones enjardinades

Bellamar, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Bellamar, Barcelona

La casa està situada entre el mar i la muntanya, a un carrer tranquil de Bellamar, a prop de tots els serveis del centre de Castelldefels i de l'estació de tren. A més, és a només 15 minuts caminant de la platja ia 5 minuts amb cotxe. La zona també està molt propera a col·legis internacionals.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient 8 51

Consum d'energia B : 51kWh/m²/any
Emissions A : 8kg CO₂/m²/any

GAV64836 2.650.000 € Casa / Vil·la en venda