Proprietat Nova
BCN67100 620.000 € Pis en venda

Pis de 2 dormitoris en venda a Gótico, Barcelona

  • Dormitoris 2
  • Cambres de bany 2
  • Plànol 105m²
  • Terrassa 1m²

Pis ideal de 2 dormitoris amb elements d'època, llest per entrar a viure, situat en una ubicació cèntrica immillorable al costat de Soho House.

Característiques principals del pis

  • Servei de consergeria
  • Ascensor
  • Sostres alts
  • Cuina equipada
  • Balcó
  • Aire condicionat
  • Plànol 105m²
  • Superfície construïda 105m²

El que heu de saber d'aquest pis

Aquest impressionant apartament està situat a la segona planta d'un edifici històric de la ciutat de Barcelona que data de finals del segle XIX.

Aquest edifici del segle XIX ha estat completament renovat respectant acuradament la seva grandesa original, recuperant les marques murals històriques i destacant l'elegant entrada per a carruatges, així com un ampli pati interior. L'ascensor es va instal·lar de manera que preserva l'estètica de l'edifici, situat dins d'una estructura envidrada a la part posterior del pati central. L'edifici també es beneficia de la seguretat afegida d'un conserge a temps complet.

L'apartament, que ha estat completament reformat amb acabats i mobiliari d'alta gamma, disposa d'un ampli saló-menjador que s'obre a un balcó amb vistes al carrer. L'espai habitable és lluminós i acollidor, amb un bonic terra de mosaic, sostres alts i una cuina semi-oberta que connecta directament amb la sala d'estar. La propietat està equipada amb calefacció central mitjançant radiadors de gas i aire condicionat mitjançant conductes de ventilació.

L'apartament ofereix dues habitacions dobles àmplies i tranquil·les amb bigues de fusta a la vista que afegeixen calidesa i caràcter a l'espai. Una de les habitacions inclou un bany privat, i també hi ha un segon bany complet, que completa la distribució de l'apartament.

La propietat es troba a poca distància a peu de la platja i gaudeix d'una excel·lent connectivitat, amb diversos centres de transport públic a prop. La zona també acull alguns dels millors restaurants de Barcelona i vibrants serveis locals.

Això seria una llar meravellosa per a un professional solter, una parella o una petita família que busqui gaudir de Barcelona des d'una ubicació estratègica mentre viu en un edifici ple d'encant històric.

Si us plau, poseu-vos en contacte amb nosaltres per a més informació.

Captació exclusiva

Propietat només disponible a Lucas Fox

Pis en venda

Distribució del pis

  • sala d'estar
  • menjador
  • Cuina oberta
  • 2 habitacions dobles (1 amb bany privat)
  • 2 banys complets
  • Balcó

Gótico, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de este pis en Gótico, Barcelona

Aquesta propietat es troba molt a prop de la Plaça de la Mercè, al barri Gòtic de Barcelona, ​​a només 100 metres de Soho House i a poca distància a peu de la platja. La zona també està ben connectada amb diversos centres de transport públic i envoltada d'alguns dels millors restaurants, cafeteries i serveis locals vibrants de la ciutat.

Els apartaments en venda al Gòtic es troben al cor d'una de les zones més romàntiques de la ciutat, la Ciutat Vella, envoltats d'alguns dels edificis i monuments culturals més prestigiosos de Barcelona, ​​com ara La Catedral.

El Gòtic, sovint anomenat el Barri Medieval, encara conserva vestigis de la història romana de 2.000 anys d'antiguitat de la ciutat, incloent-hi trams supervivents de la muralla romana que daten del segle IV, així com fascinants ruïnes romanes subterrànies ben conservades.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient D D

Consum d'energia : D
Emissions : D

BCN67100 620.000 € Pis en venda