Fantàstic pis reformat molt a prop del port 2 habitacions
Característiques principals del pis
- Llum natural
- Terrassa comunitària
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina oberta
- Cuina equipada
- Balcó
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- Plànol 76m²
- Superfície construïda 76m²
- Superfície útil 60m²
- Zona comunitària 76m²
El que heu de saber d'aquest pis
Preciós pis de 76 m² construïts, ubicat a la millor zona del Barri Gòtic ia escassos metres del port de Barcelona. Aquest encantador pied-à-terre ha estat completament reformat i es troba en excel·lents condicions, conservant l'encant original gràcies a elements restaurats com les parets de pedra vista i els sostres amb volta catalana.
L´ampli saló menjador, molt lluminós per situar-se en una finca cantonera, s´integra amb una cuina moderna i totalment equipada. Des d´aquí s´accedeix a dos bonics balcons amb vistes al carrer principal. L'habitatge compta amb dues habitacions —una d'elles amb balcó orientat al carrer lateral— i un bany complet. Les fusteries són de doble vidre i disposa d´aire condicionat per splits, garantint comoditat durant tot l´any.
Tot i que la finca no té ascensor, és una primera planta real, cosa que facilita l'accés. A més, només hi ha un habitatge per planta, cosa que aporta una major sensació de privadesa.
L'edifici, originari del segle XVIII i recentment rehabilitat, es troba en una ubicació privilegiada, envoltat de l'encant del cor de la Barcelona antiga i del port. A pocs metres hi havia l'estudi on Picasso va viure durant els seus anys més bohemis. La zona compta amb bars emblemàtics, restaurants, hotels d'alt nivell i és molt a prop de la històrica seu de Correus (futura seu d'un modern tech hub), la renovada Via Laietana, el Born i l'església de la Mercè.
Extres
76 m² construïts
65 m² útils
2 habitacions
1 bany
Balcó
Planta 1a exterior
Edifici sense ascensor
- Aire Condicionat
Distribució del pis
L'habitatge es distribueix de forma molt funcional i aprofita al màxim la llum natural gràcies a les obertures cap a Carrer de la Mercè i Carrer de la Plata.
En accedir al pis, trobem una cuina independent, totalment equipada, al costat d´un bany complet.
La zona de dia està formada per un ampli saló-menjador, molt lluminós, amb sortida a dos balcons que donen al carrer principal.
La zona de nit s'organitza mitjançant un petit distribuïdor que dóna accés a les dues habitacions:
Dormitori 1, doble, amb balcó exterior.
Dormitori 2 , també doble, exterior al carrer lateral.
L'habitatge es troba en una primera planta real, amb només un habitatge per planta, cosa que aporta privadesa i tranquil·litat.
Gótico, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de este pis en Gótico, Barcelona
La propietat es troba al cor del Barri Gòtic, una de les zones més històriques i vibrants de la ciutat. Ofereix una atmosfera única, envoltada de carrers empedrats, edificis emblemàtics i una àmplia oferta de botigues, restaurants i locals d'oci. Les seves excel·lents connexions de transport públic i la seva proximitat a punts clau com ara la Rambla o el Port Vell la converteixen en una ubicació immillorable. Sens dubte, és ideal per als que busquen viure amb història, encant i comoditat, a prop del port.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Consum d'energia E : 188kWh/m²/any
Emissions E : 33kg CO₂/m²/any
Immobles similars Barcelona ciutat
No és exactament el que busca?



































































































































































































