Obra nova

VILLAS DE LA JOYA Cases / Vil·les, Santa Eulalia, Illes Balears

Preu des de 2.695.000 €

3 unitats disponibles a Santa Eulalia, Illes Balears, Espanya

Una promoció d'obra nova de Cases / Vil·les en venda a Santa Eulalia, Illes Balears amb preus des de 2,695,000 €

  • Q1 2026 Finalització
  • 3 Unitats disponibles
  • 4 Dormitoris
  • 356m² Dimensions des de

Aquests 5 xalets contemporanis en venda es troben a prop de la platja de Cala Llenya ia 3 km del poble de Sant Carles.

Els habitatges compten amb un disseny modern atractiu que incorpora acabats de màxima qualitat per crear una casa única i luxosa. Cada xalet té un jardí privat, una piscina privada i accés a un meravellós jardí comú de 2.500 m2, un club social de 233 m2 (els propietaris poden utilitzar l'espai com a gimnàs, spa, sala de jocs infantils, etc.) amb cuina i terrassa coberta.

Els banys i dutxes estan disponibles per als propietaris prop de la pista de pàdel i de la piscina comunitària, que està envoltada per una zona de platja acabada amb paviment ceràmic. Al mateix lloc, cada vila té un espai d'emmagatzematge addicional de 20 metres quadrats, el lloc perfecte per deixar tots els articles de platja, guardar bicicletes, etc., abans d'entrar a casa.

Tot l'espai comunitari es beneficia d'un sistema d'il·luminació de baixa contaminació dissenyat per garantir la comoditat dels propietaris.

El jardí mediterrani ha estat dissenyat per mantenir-se fàcilment mantenint l'autèntica naturalesa eivissenca, utilitzant plantes autòctones que s'adapten perfectament al clima amb un manteniment mínim.

Es troba a poca distància a peu de la platja de Cala Llenya, l'escenari perfecte per gaudir del bell entorn natural sense el típic turisme de festa i alhora envoltat d'altres nacionalitats que van escollir aquesta zona tranquil·la de l'illa.

  • Platja de Cala Llenya: 15 minuts caminant
  • Poble de San Carlos: 3 km
  • Platja de Cala Llenya: 300m
  • Ciutat d'Eivissa: 23 km
  • Aeroport: 30 km

Contingut mèdia i documents

VILLAS-DE-LA-JOYA Obra nova

Extres

  • Concepte modern
  • Acabats d'alta qualitat
  • Excel·lent ubicació
  • Fantàstica zona comunitària
  • Pista de pàdel
  • Club social
  • Gran piscina comunitària
  • Piscina individual
  • 2 places d'aparcament cobertes cada vila
  • Traster tancat de 20 m2 per xalet dins la zona comunitària
  • Aire condicionat
  • Cuines de planta oberta
  • Llum natural
  • Jardins privats

Unitats a aquesta promoció

Aquesta promoció té actualment 3 unitats disponibles. La taula següent ofereix una guia dels tipus d’unitats disponibles en aquesta promoció.

Tipus Preu Estat Dormitoris Cambres de bany Dimensions Jardí
Casa / Vil·la - Reservado 4 3 364m² 404m²
Casa / Vil·la 2.695.000 € Disponible 4 3 356m² 715m²
Casa / Vil·la 2.890.000 € Disponible 4 3 391m² 682m²

VILLAS DE LA JOYA Cases / Vil·les, Santa Eulalia, Illes Balears

Contacta amb nosaltres avui mateix per obtenir més informació sobre aquesta obra nova