Excel·lent pis de lloguer amb elegància i caràcter al cor de Vilanova i la Geltrú
Característiques principals del pis
- Llum natural
- Vistes a la ciutat
- Cuina oberta
- Balcó
- Aire condicionat
- Plànol 148m²
El que heu de saber d'aquest pis
Lucas Fox presenta aquest exquisit pis de lloguer, situat en una finca amb història completament rehabilitada, al centre de Vilanova i la Geltrú. Aquesta propietat combina a la perfecció l´encant de l´arquitectura clàssica amb una reforma integral de línies contemporànies, creant un ambient sofisticat, càlid i acollidor.
En accedir a l'habitatge, ens rep un rebedor elegant que marca el to del que trobarem a continuació: amplitud, llum natural i un impecable disseny interior. Des d´aquí accedim a un espaiós saló-menjador, presidit per grans finestrals i un balcó exterior que omple l´espai de lluminositat. L´estada es connecta amb una cuina oberta, moderna i funcional, equipada amb mobiliari de disseny i tots els electrodomèstics necessaris, perfecta per gaudir tant del dia a dia com de moments de reunió amb familiars o amics.
La suite principal, accessible des del saló, ofereix un refugi íntim i relaxant. Disposa d´un ampli bany privat amb plat de dutxa i acabats d´alta qualitat, pensats per al màxim confort.
La zona de nit es completa amb dues habitacions dobles, amb balcó propi, que aporten llum i una agradable sensació d'amplitud. Un bany complet addicional, amb disseny elegant i materials de primera qualitat, dóna servei a aquestes estances.
L´habitatge es lloga totalment moblat, amb un mobiliari seleccionat amb gust i coherència estètica, que realça la bellesa dels espais i aporta un aire contemporani sense perdre l´encant original de la finca.
Ubicada a escassos metres de la plaça de la Vila, en una de les zones més cobejades del centre de Vilanova i la Geltrú, aquesta propietat ofereix la comoditat de tenir tots els serveis, comerços, restaurants i transport públic a l'abast, sense renunciar a la tranquil·litat i el caràcter d'una finca tradicional amb cura restaurada.
En definitiva, és un habitatge únic, ideal per als que busquen combinar l'encant del nucli antic amb la comoditat i l'estil de vida modern.
Distribució del pis
*Rebedor
*Menjador amb balcó
*Cuina obert
*Habitació Suite
*Cambra de Bany
*Dues habitacions Dobles
*Cambra de Bany
Vilanova i la Geltrú, Barcelona: Ubicació y localitzaciò de este pis en Vilanova i la Geltrú, Barcelona
Vilanova i la Geltrú és la capital de la comarca del Garraf, amb un destacat centre històric, espais verds, rambla i passeig marítim. Hi trobem la principal activitat comercial i de serveis de la comarca, amb l'Escola Politècnica Superior de Vilanova, diversos instituts de secundària, escoles públiques i privades, un hospital comarcal, diversos centres de salut públics i privats, residències de gent gran, bombers, policia, biblioteques, centres cívics, poliesportius, auditori, teatres i molt més.
Presumeix de més de 7 quilòmetres de costa, així com de platges de sorra fina molt adequades per al bany, tranquil·les, espaioses i ideals per practicar qualsevol esport nàutic.
Distàncies:
- A 20 minuts caminant de la Rambla principal i la Plaça del mercat
- A 20 minuts caminant a la platja
- A 20 minuts a peu de l'estació de Renfe
- Accés a la C-32 ia l'AP-7
- A 30 minuts amb cotxe de Barcelona
- A 10 minuts amb cotxe de Sitges
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Qualificació energètica : En tràmit
Índex R.P.LL
No consten dades de l’índex en aquest municipi.
Immoble similar de lloguer a Vilanova i la Geltrú
No és exactament el que busca?













































































