
Casa / vil·la en excel·lents condicions de 4 dormitoris en lloguer a Albufereta
- Dormitoris 4
- Cambres de bany 2
- Plànol 280m²
- Dimensions del terreny 1.316m²
Exclusiva vila reformada de 4 dormitoris de lloguer a prop de la platja Albufereta i de tots els serveis.
Característiques
- Piscina
- Jardí
- Garatge privat
- Zona chill-out
- Traster
- Safareig
- S'accepten mascotes
- Renovat
- Llar de foc
- Finestres de doble vidre
- Cuina equipada
- Barbacoa
- Armaris encastats
- Alarma
- Aire condicionat
- A prop dels col·legis internacionals
- Plànol 280m²
Descripció de l'immoble
Lucas Fox presenta aquest habitatge unifamiliar de 280 m² ubicat a la zona de Vistahermosa, prop de Sierra Grossa, a 10 minuts del centre ia un pas de les millors platges de la zona. És una ubicació propera a tots els serveis que pogués necessitar.
Aquesta vila mediterrània té un valor històric i un ambient especial. Es presenta recentment reformada sobre una parcel·la de 1300 m2 i distribuïda en dues plantes. A la planta baixa, hi trobem un saló-menjador amb llar de foc, molt espaiós i lluminós, ideal per rebre visites i passar temps en família. Es connecta directament amb una àmplia cuina equipada i moblada. Tot seguit, en aquesta planta, trobem dos dormitoris dobles amb armaris encastats i dos banys complets. La planta es completa amb una oficina amb biblioteca i vistes d´encant al jardí.
Pujant les escales, arribem a la segona planta, que disposa de dos dormitoris més amb bigues vistes, uns espais molt acollidors amb finestres Velux.
Des de la cuina a la planta baixa, s´ofereix sortida a una espaiosa terrassa per gaudir del meravellós clima que ens ofereix la zona. L'habitatge compta amb una piscina exterior moderna, una zona chill-out, un jardí madur amb oliveres, una caseta a l'arbre per als nens i un porxo molt ampli que pot acollir fins a quatre cotxes grans.
No perdeu l'oportunitat de descobrir aquest fantàstic habitatge i poseu-vos en contacte amb nosaltres per concertar una visita.
Captació exclusiva
Propietat només disponible a Lucas Fox

Extres
- Aire condicionat
- Armaris encastats a les habitacions
- Garatge cobert per a 2 cotxes grans
- Amplia piscina privada
- Zones chill-out exteriors
Distribució
Planta baixa
- Saló-menjador amb llar de foc
- Cuina totalment moblada i equipada
- 2 dormitoris amb armaris de paret
- 2 banys complets
- Oficina/biblioteca
Planta primera
- 2 dormitoris
Exterior
- Aparcament cobert per a 2 cotxes grans
- Terrassa
- Jardí
- Àmplia piscina privada
- Zones chill-out exteriors
Ubicació
Vistahermosa és una zona residencial envoltada de sofisticades i exclusives vil·les independents que no deixen indiferents pels seus dissenys originals i exuberants. És una localització ideal per als que desitgen tenir a mà tots els serveis, alhora que gaudir de privadesa i tranquil·litat.
És a només 5 minuts de les platges d'Albufereta i el Postiguet i del centre d'Alacant. És a 10 minuts de la platja de San Juan i Cabo Huertas ia 20 minuts de l'aeroport internacional per autovia.
La casa està envoltada de col·legis, centres comercials i clíniques estètiques de prestigi.
Immoble similar de lloguer a Albufereta
-
Pontevedra
Casa / vil·la de 252m² en lloguer a Pontevedra, Galicia
- Dormitoris 4
- Plànol 252m²
- Dimensions del terreny 774m²
Sant Just DesvernCasa / vil·la de 411m² en lloguer a Sant Just, Barcelona
- Dormitoris 5
- Plànol 411m²
- Dimensions del terreny 509m²
El Maresme, MataróCasa / vil·la de 380m² en lloguer a Mataro, Barcelona
- Dormitoris 4
- Plànol 380m²
- Terrassa 40m²
Godella / RocafortCasa / vil·la de 506m² en lloguer a Godella / Rocafort
- Dormitoris 6
- Plànol 506m²
- Dimensions del terreny 1.340m²
Castelldefels, La PinedaCasa / vil·la de 201m² en lloguer a La Pineda, Barcelona
- Dormitoris 3
- Plànol 201m²
- Dimensions del terreny 480m²
Rebre gratuïtament la nostra revista d’empresa de propietats
Insriure's a la nostra llista de correu