Casa familiar de 148 m² a Saint Brès amb terreny boscós i piscina, en un entorn tranquil i bucòlic
Característiques principals de la casa / vil·la
- Terrassa
- Piscina
- Jardí
- Jacuzzi
- Garatge
- Llum natural
- Aparcament
- Zona chill-out
- Vestidor
- Traster
- S'accepten mascotes
- Interior
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina oberta
- Cuina equipada
- Calefacció
- Barbacoa
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- A prop dels col·legis internacionals
- Plànol 148m²
- Superfície útil 148m²
El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la
Lucas Fox International Properties, entre Montpeller i Nîmes, a l'encantador poble de Saint Brès, casa familiar de 148 m² amb piscina.
Aquesta casa està construïda en una parcel·la de 870 m² plantada amb nombrosos arbres fruiters (oliveres, tarongers, albercoquers i pruners). Una piscina amb jacuzzi integrat, una barbacoa de pedra i una espaiosa terrassa de formigó imprès que permet integrar una zona d'estar i menjador, donen a aquesta propietat un entorn bucòlic i agradable per compartir molts moments de convivència.
A la planta baixa hi ha la sala d'estar que consta d'una sala d'estar doble, una cuina semi-oberta, una cuina posterior convertida en menjador, així com una suite amb dutxa i lavabo separat.
Un garatge de 25 m², ara convertit en celler, completa aquesta planta.
A la planta superior, la zona de nit consta de cinc dormitoris i un bany. S'ha instal·lat un vestidor fet a mida en un dels dormitoris, però es pot convertir fàcilment en una zona de nit.
Altres avantatges: aire condicionat, descalcificador d'aigua, llar de foc amb insert, possibilitat d'aparcar 3 vehicles dins de la casa.
L'entorn és tranquil, residencial i està a prop d'escoles i comerços.
La informació sobre els riscos als quals està exposada aquesta propietat està disponible al lloc web de Géorisques: www.georisques.gouv.fr.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Qualificació energètica : En tràmit
Immobles similars Montpellier Region
No és exactament el que busca?





















































































































































