Centre de Castelnau-le-Lez, a la planta superior d'una residència nova, apartament dúplex de 68 m2 orientat al sud amb terrassa i celler.
Característiques principals del pis
- Terrassa
- Sostres alts
- Llum natural
- Vistes a la ciutat
- Vistes
- Vista panoràmica
- Traster
- Renovat
- Finestres de doble vidre
- Cuina oberta
- Cuina equipada
- Calefacció
- A prop dels col·legis internacionals
- Plànol 68m²
- Superfície construïda 68m²
- Superfície útil 68m²
El que heu de saber d'aquest pis
Lucas Fox International Properties, al centre de Castelnau-le-Lez, a la planta superior d'una residència recent lliurada a finals del 2024, dúplex de 68 m² compost per 3 habitacions principals.
L'apartament és particularment assolellat gràcies a les seves vistes sense obstacles orientades al sud. La zona de dia compta amb un rebedor, una sala d'estar de doble alçada amb cuina americana, un menjador, una galeria i un lavabo separat. A la planta superior, la zona de nit inclou dos dormitoris, un bany i un lavabo separat.
La informació sobre els riscos als quals està exposada aquesta propietat està disponible al lloc web de Géorisques: www.georisques.gouv.fr.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Consum d'energia : A
Emissions : A
Immobles similars Montpellier Region
No és exactament el que busca?



























































































































