Venut/uda
MEN58291 230.000 € Pis venut/uda

Pis de 1 dormitori en venda a Es Castell, Illes Balears

  • Dormitoris 1
  • Cambres de bany 1
  • Plànol 44m²
  • Dimensions del terreny 303m²

Pis a reformar amb jardí en venda a Son Vilar, a pocs minuts de Maó i de les platges de la costa Sud de Menorca.

Característiques principals del pis

  • Jardí
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • A renovar
  • Plànol 44m²

El que heu de saber d'aquest pis

Lucas Fox presenta aquest bonic pis a planta baixa amb jardí sobre una parcel·la de 303 m² amb un sol veí a la planta superior de l'edifici. La parcel·la està dividida en dues de forma diagonal i cada meitat pertany a un veí.

El jardí dús privatiu es comunica amb lentrada principal i actualment està tancat per un mur baix, però podria obrir-se completament. Fins i tot ofereix la possibilitat de construir una piscina i comunicar-ho amb la part posterior de l'habitatge i la cuina.

L´habitatge compta amb una superfície construïda de 44 m² i es distribueix en una sola planta. És molt lluminosa, ja que cada estança té diverses finestres que permeten l´entrada directa del sol. L'entrada principal comunica actualment amb un saló-menjador que dóna pas a un dormitori amb bany i la cuina que dóna sortida al segon pati. Tota aquesta distribució es pot canviar i fer de gust ja que el pis està per reformar.

La ubicació és immillorable, davant d'un parc infantil a prop d'Es Castell, de Maó i de les platges del sud.

Sense cap mena de dubte una propietat ideal, per viure tot l'any o passar temporades amb família i/o amics. Poseu-vos en contacte amb nosaltres per a més informació o per concertar una visita.

Pis venut/uda

Distribució del pis

Planta baixa

  • Saló
  • Menjador
  • Dormitori
  • Bany
  • Cuina

Exterior

  • Jardí
  • Pati

Es Castell, Illes Balears: Ubicació y localitzaciò de este pis en Es Castell, Illes Balears

Son Vilar és una urbanització que pertany a la localitat des Castell, a Menorca. A menys de 2 quilòmetres, podreu gaudir de precioses albes, al famós i preciós port de pescadors Cala Fonts. Aquí, podreu recórrer les terrasses dels bars, els restaurants i botigues d'artesanies que es troben dins de coves o en parades ambulants.

A Son Vilar, hi ha una farmàcia, una petita cafeteria, una botiga de caritat i un petit hotel de 19 habitacions.

Maó és la capital de l'illa, un lloc de trobada per als maonesos i per a turistes. Les terrasses, els bars i els restaurants s'omplen de vida durant l'estiu. Maó concentra l'oferta d'oci i entreteniment més gran d'aquesta part d'illa, plena de comerços, botigues, bars, cinema i una amplíssima oferta gastronòmica.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient EN TRÀMIT

Qualificació energètica : En tràmit

MEN58291 230.000 € Pis venut/uda