Vila contemporània d´obra nova amb piscina i garatge a Sa Caleta, Ciutadella de Menorca
Característiques principals de la casa / vil·la
- Terrassa
- Piscina
- Jardí
- Garatge
- Llum natural
- Safareig
- Obra nova
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina oberta
- Cuina equipada
- Calefacció
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- Plànol 185m²
El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la
Lucas Fox presenta aquesta preciosa vila de nova construcció i estil contemporani de 185m² sobre una parcel·la de 625m² a la prestigiosa urbanització de Son Blanc, al terme municipal de Ciutadella de Menorca.
L'habitatge es divideix en dues plantes còmodes. La planta baixa de 107m² ens dóna la benvinguda amb un vestibul exterior amb pati. Des de l'entrada accedim a un passadís distribuïdor que ens porta a l'ampli saló-menjador amb cuina integrada completament equipada molt confortable i elegant amb grans finestrals que inunden de llum natural tota l'estada. Des d'aquí tenim sortida per una banda a un jardí davanter i de l'altra a una àmplia terrassa amb vistes a la piscina, ideal per gaudir de vetllades a l'aire lliure. Un altre passadís distribuïdor ens condueix a un bany i dos dormitoris dobles amb armaris encastats, un amb sortida a terrassa i piscina. En aquesta planta també es troba el safareig amb sortida a zona de paradeta i el garatge de 24m².
A través d'unes escales de marbre arribem a la primera planta de 51m² on trobem el dormitori princial amb vestidor, bany privat i sortida a una bonica terrassa amb vistes a la piscina.
A l´exterior tenim una àmplia piscina envoltada d´una terrassa pavimentada i un ampli jardí.
La construcció s'ha realitzat amb materials de molta qualitat, A/C per conducte al saló-menjador i splits fred-calor en dormitoris, fusteria d'alumini panoràmica de doble vidre i finestres oscil·lobatents, portes lacades en blanc i terres porcellànics amb rajoles de grans dimensions.
Sens dubte, una propietat perfecta per viure tot l'any, o passar temporades amb família i/o amics.
Poseu-vos en contacte amb nosaltres per a més informació, o per concertar una visita.
Distribució de la casa / vil·la
Planta baixa:
- Passadís/distribuïdor d'entrada
- Cuina oberta
- Saló-menjador
- Pati
- Terrassa/porxo
- Passadís/distribuïdor
- 2 Dormitoris dobles
- 1 Bany
- Safareig amb zona d'estenedor
- Garatge
Primera planta:
- Dormitori principal amb vestidor i bany privat.
- Terrassa
Exterior:
- Zona per enjardinar
- Terrassa
- Piscina
Ciutadella de Menorca, Illes Balears: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Ciutadella de Menorca, Illes Balears
Aquesta vila s'ubica a la prestigiosa urbanització de Son Blanc/Sa Caleta, és una urbanització residencial de grans avingudes amb molt d'encant situada a pocs quilòmetres del centre de Ciutadella de Menorca amb tots els serveis al seu abast. Gaudeix d´una platja de sorra blanca i fina, un espai excepcional per relaxar-se amb els seus grans passejos i gaudir de la calma que ofereix l´illa.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Consum d'energia : B
Emissions : B
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
Immobles similars Menorca
No és exactament el que busca?












































































































































































































































