Vila independent en comunitat amb piscina, barbacoa i jardí privat a Cala Blanca, Ciutadella de Menorca.
Característiques principals de la casa / vil·la
- Terrassa
- Piscina
- Llum natural
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina equipada
- Calefacció
- Barbacoa
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- Plànol 79m²
El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la
Lucas Fox presenta aquesta vila de 79 m² construïda el 2021 en una petita comunitat de només tres viles, però amb jardí i piscina privada a cadascuna d'elles a la urbanització de Cala Blanca, a tan sols 10 minuts amb cotxe del centre de Ciutadella de Menorca ia 5 minuts caminant de les platges de Cala Blanca i Santandría.
Lhabitatge es distribueix en dues plantes. La planta baixa ens dóna la benvinguda amb una sala-menjador, cuina oberta completament equipada, un dormitori doble amb armari encastat obert i un bany. A través d´una còmoda escala accedim a la primera planta on trobem el dormitori principal amb vestidor, bany privat i sortida a petita terrassa. La casa compta amb splits d'A/C fred-calor.
La vila pertany a una comunitat de tres viles, cadascuna amb piscina, jardí i barbacoa privada
Una propietat perfecta per viure-hi tot l'any, o passar temporades amb família i/o amics.
Poseu-vos en contacte amb nosaltres per a més informació, o per concertar una visita.
Distribució de la casa / vil·la
Planta baixa
- Saló-menjador
- Cuina
- 1 dormitori doble
- 1 bany
- Porxo cobert
Primera planta
- Dormitori principal amb vestidor i bany privat
- Petita terrassa
Exterior
- Jardí amb gespa artificial
- Piscina
- Barbacoa
Ciutadella de Menorca, Illes Balears: Ubicació y localitzaciò de esta casa / vil·la en Ciutadella de Menorca, Illes Balears
Cala Blanca és una urbanització famosa per la petita platja d'aigües cristal·lines situada a la costa sud-oest de Ciutadella de Menorca. Aquest entrant de mar es caracteritza per tenir forma de u, un talús de sorra, amb exposició als vents de component oest i un pendent suau.
La platja està flanquejada per penya-segats rocosos de baixa altura, coronats per habitatges residencials i turístics. A més, a la part esquerra de la bocana hi ha un petit illot, conegut com a Illot de Cala Blanca. A causa de la seva proximitat amb els diferents hotels i apartaments, les seves petites dimensions, així com el seu encant especial, Cala Blanca sol estar molt concorreguda durant la temporada estival.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Consum d'energia : F
Emissions : F
Immobles similars Menorca
No és exactament el que busca?

















































































































































































































