Fabulós àtic completament reformat i moblat, distribuït en única planta, amb 2 terrasses en venda al costat del passeig marítim de Ciutadella de Menorca. Exclusiva de Lluc Fox.
Característiques principals del àtic
- Terrassa
- Llum natural
- Sistema d'alarma
- Safareig
- Renovat
- Finestres de doble vidre
- Exterior
- Cuina equipada
- Calefacció
- Armaris encastats
- Aire condicionat
- Plànol 102m²
El que heu de saber d'aquest àtic
Lucas Fox presenta en exclusiva aquest espectacular àtic-dúplex de 102 m² amb dues terrasses de 28 m² i 25 m² al costat del passeig marítim de Ciutadella de Menorca.
L'habitatge es va construir el 2005, però es va reformar íntegrament fa uns quants anys. S'ubica a la primera planta d'un edifici sense ascensor de només dues alçades.
A l´entrada, unes escales ens condueixen a la planta principal on es distribueixen els espais de l´habitatge. Un elegant rebedor ens condueix, per una banda, a la cuina semioberta al saló completament equipada i amb rebost. Des del rebedor, accedim a un ampli saló-menjador amb sostres alts de volta i grans finestrals que inunden de llum natural tota l'estada i que donen sortida a una bonica terrassa de 28 m² amb traster, que ve equipada amb tendals, ideal per a vetllades a l'aire lliure. Finalment, un passadís/distribuïdor ens condueix a un bany complet, al dormitori principal amb armaris encastats i bany privat, ia dos dormitoris dobles més, un d'ells amb armaris encastats. Tots els dormitoris tenen sortida a una segona terrassa de 25 m² que té vistes laterals al mar i compta amb un segon traster/safareig.
L'àtic compta amb aire condicionat per splits fred-calor al saló-menjador i al dormitori principal, així com sistema d'alarma i tarima de fusta. El preu inclou tot el mobiliari, equipament i instal·lacions existents.
Sense cap mena de dubte, una propietat ideal per viure tot l'any o passar temporades amb família i/o amics. Poseu-vos en contacte amb nosaltres per a més informació o per concertar una visita.
Captació exclusiva
Propietat només disponible a Lucas Fox
Distribució del àtic
Planta inferior
- Escales
Planta superior àtic
- Rebedor/distribuïdor
- Cuina semioberta
- Saló-menjador
- Terrassa amb traster
- Passadís/distribuïdor
- Bany
- Dormitori principal amb bany privat
- 2 dormitoris dobles
- Terrassa amb traster/safareig
Ciutadella de Menorca, Illes Balears: Ubicació y localitzaciò de este àtic en Ciutadella de Menorca, Illes Balears
Aquest àtic està ubicat a escassos metres del passeig marítim i de Sa Platja Gran de Ciutadella, ideal per gaudir de passejades i activitats a l'aire lliure i contemplar la posta de sol al capvespre. Està molt a prop del centre històric de la ciutat i compta amb tots els serveis al vostre abast.
Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble
Consum d'energia : F
Emissions : F
Immobles similars Menorca
No és exactament el que busca?





















































































































