Proprietat Nova
MEN69582 980.000 € Casa / Vil·la en venda

Casa / vil·la de 5 dormitoris en venda a Alaior, Illes Balears

  • Dormitoris 5
  • Cambres de bany 3
  • Plànol 552m²
  • Dimensions del terreny 3.032m²

Masia d´estil mediterrani amb més de 3000m2 de terreny, zones arbrades i terrasses amb vistes panoràmiques en venda a l´Argentina, Alaior

Característiques principals de la casa / vil·la

  • Terrassa
  • Piscina
  • Jardí
  • Llum natural
  • Zona chill-out
  • Vistes
  • Vista panoràmica
  • Sistema d'alarma
  • S'accepten mascotes
  • Finestres de doble vidre
  • Exterior
  • Cuina equipada
  • Calefacció
  • Barbacoa
  • Balcó
  • Aire condicionat
  • Plànol 552m²

El que heu de saber d'aquesta casa / vil·la

Dils Lucas Fox presenta aquesta vila de caràcter mediterrani situada en un entorn natural privilegiat, on la privadesa, amplitud i serenitat es fusionen a la perfecció. La propietat s'alça sobre una parcel·la espectacular de més de 3.000 m² envoltada d'exuberant vegetació, i l'habitatge compta amb més de 300 m² construïts, a més d'un garatge en planta semisoterrani d'uns 250 m².

La parcel·la abraça la casa entre vegetació madura i jardins cuidats, conduint cap a un porxo cobert que connecta amb l'interior de l'habitatge. En aquesta zona principal hi trobem un ampli menjador presidit per una xemeneia. La cuina sʻintegra perfectament amb les zones exteriors i de dia.

La propietat disposa de 4 dormitoris dobles. Tres d'ells es troben a la planta principal, mentre que la planta superior acull una suite golfes amb impressionants vistes clares al camp menorquí, convertint-se en un dels espais més especials de l'habitatge. La casa compta a més amb tres banys complets.

A l´exterior, una preciosa piscina de més de 50 m² al costat d´una àmplia zona solàrium, crea l´escenari perfecte per gaudir de llargs dies d´estiu en absoluta privadesa.

Un altre dels grans protagonistes de la propietat és el magnífic porxo, des d'on les vistes obertes i la tranquil·litat de l'entorn transmeten una sensació de calma i benestar. També hi trobem diferents àrees chill out, terrasses obertes i agradables espais enjardinats que conviden al descans ia la desconnexió.

L'habitatge disposa de calefacció per gasoil i aire condicionat tipus split a totes les estances, garantint màxim confort. Així mateix, la propietat ofereix múltiples zones demmagatzematge i una pràctica bugaderia independent.

Una propietat única per als que busquen amplitud, privadesa i connexió amb la natura en un dels entorns més tranquils i exclusius de Menorca.

Poseu-vos en contacte amb nosaltres per a més informació. o per concertar una visita.

Casa / Vil·la en venda

Distribució de la casa / vil·la

Planta principal:

  • Saló-menjador
  • Porxo, terrassa i zona Solarium
  • Cuina independent
  • 2 Dormitoris dobles
  • 1 Dormitori en suite
  • Cambra de bany complet
  • Despatx
  • Cambra de bugaderia

Planta Superior:

  • Dormitori en suite

Planta Semisoterrani:

  • Estada de 250m2 (utilitzada com a garatge)

Exterior:

  • Jardí davanter
  • Zona boscosa privada i àrees amb vegetació
  • Barbacoa
  • Piscina
  • Terrasses i patis

Alaior, Illes Balears: Ubicació y localitzaciò d'aquesta propietat

Situada al municipi d'Alaior, l'exclusiva zona residencial de l'Argentina destaca per oferir una privadesa excepcional en ple entorn natural menorquí.

Envoltada de vegetació frondosa i àmplies parcel·les independents, s'ha convertit en un dels enclavaments més apreciats pels que busquen tranquil·litat sense renunciar a la comoditat.

La seva excel·lent ubicació permet gaudir de la proximitat tant a l'encantador nucli urbà d'Alaior com a Maó, capital de l'illa i referent gastronòmic i cultural de Menorca. A més, l'aeroport es troba a escassos minuts amb cotxe, convertint L'Argentina en una localització perfecta tant per a residència habitual com per a segon habitatge.

Certificat d'eficiència energètica de aquest inmoble

Escala de la qualificació energètica Consum d'energia kWh/m²/any Emissions kg CO₂/m²/any més eficient menys eficient 77 282

Consum d'energia F : 282kWh/m²/any
Emissions F : 77kg CO₂/m²/any

MEN69582 980.000 € Casa / Vil·la en venda